مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

استعلام قیمت کاشی سنتی معرق

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت کاشی با سرامیکپخش سراسری کاشی سنتی معرق

کاشی سنتی معرق از طرح و رنگ های بسیار گوناگونی برخوردار است و برای پوشش دادن مکان های خاصی به کار می رود. استعلام قیمت کاشی توسط سایت های اینترنتی اطلاع رسانی می شود. قیمت این محصول هر روز در حال تغییر و تحول می باشد و هیچ گونه ثباتی و پایداری در آن وجود ندارد. بیشتر فروشندگان به دلیل نامشخص بودن نرخ این کالا بیشتر اجناس خود را به قیمت روز محاسبه می کنند که این کار به نفع هیچ ارگانی نمی باشد.

استعلام قیمت کاشی سنتی معرق

تفاوت کاشی با سرامیک

تفاوت کاشی با سرامیک کاشی به دلیل استحکام پایینی که دارد فقط برای پوشش دادن دیوار به کار می رود. کاشی بیشتر برای مکان های سربسته استفاده می شود، زیرا با هر نوع شرایط آب و هوایی سازگاری خوبی ندارد و ممکن است در برابر نم و رطوبت از خود واکنش نشان دهد. سرامیک فقط برای پوشش دادن کف ساختمان به کار می رود، چون دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی است و در برابر مواد شوینده هیچ درگوشی نشان نمی دهد.

سرامیک ها به مرور زمان رنگ و لعاب خود را از دست نمی دهند و در برابر آتش سوزی پایدار هستند، اما کاشی ها ممکن است رنگ و لعاب خود را تا حدی از دست بدهند. کاشی از طرح های بیشتری برخوردار است.

پخش سراسری کاشی سنتی معرق

پخش سراسری کاشی سنتی معرق پخش سراسری کاشی کار خریداران را تا حد بسیار بالایی راحت کرده است، چون آنها می توانند از مکان های پرت و دور افتاده خرید کنند. مراکز توزیع برای سرعت گرفتن کار خود از ارگان های دیگر کمک می گیرند که این کار مزیت بسیار خوبی محسوب می شود و باعث رونق تولید می شود. با پیدایش شبکه های کار توزیع چندین برابر افزایش یافته و هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی در آن وجود ندارد، بنابراین مصرف کنندگان برای رهایی از هزینه های گزاف این روش را انتخاب می کنند و با کمترین زمان اجناس خود را تحویل می گیرند.

مراکزی که توزیع این محصول را انجام می دهند سر رشته خوبی در این زمینه دارند و کالا را با ضمانت نامه پس از فروش و بیمه نامه کامل ارسال می کنند. این مراکز سفارشات هر استان را به خوبی مورد بررسی قرار می دهند و اجناس را مطابق با نیاز مصرف کننده تهیه می کنند. برای سهولت در کار حمل و نقل بسته بندی های کوچک و بزرگی انتخاب می شوند که هر کدام دارای حجم های مختلفی هستند. اگر این مراکز نبودند هیچ تولید کننده ای نمی توانست به راحتی اجناس خود را تبلیغ یا ارسال نماید، بنابراین حمایت از آنها کاری لازم و ضروری می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید