مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار خرید و فروش کاشی سنتی گیلان

آنچه در این مقاله می خوانید...

شاخصه های کاشی سنتی با کیفیتقیمت گذاری کاشی سنتی گیلان

ایفای نقش صحیح در کنار عملکرد دقیق کاشی های سنتی منجر به تقاضای روز افزون بازار برای خرید و دستیابی به این محصول گردید و در نتیجه این امر طی مدت زمانی کوتاه بازار خرید و فروش کاشی سنتی گیلان از رونق فراوانی برخوردار شد و این محصول در مقادیر عمده و انبوهی در اختیار مشتریان داخلی و خارجی قرار گرفت.

شاخصه های کاشی سنتی با کیفیت

امروزه با توجه به تغییر سلیقه جامعه، توجه آن ها به سمت محصولات مدرن تر و کلاسیک معطوف گردیده است و محصولات سنتی کمتر به چشم مشتریان می آیند اما در همین حین تولید کنندگان ایرانی به خصوص در کارخانه های تولیدی شهر گیلان دست به کار شدند و کاشی های سرامیکی سنتی را با طرح ها و جلوه هایی بی نظیر و چشمگیر طراحی کردند.

این کاشی ها علاوه بر داشتن ظاهر زیبا، دارای کیفیتی ویژه نیز بودند به طوری که توجه هر مشتری و مصرف کننده ای هنگام خرید به آن ها جلب می شد.

کاشی سنتی گیلان درجه یک با بهترین مواد اولیه و توسط مجهز ترین دستگاه ها تولید می شوند و‌ طی مراحل مختلف محصول روی ترکیبات شیمیایی آن آزمایش های متعددی صورت می پذیرد تا آن ها همواره از بالا بودن درجه بندی کیفی محصول اطمینان کامل داشته باشند.

روی سطح بیرونی این کاشی ها با استفاده از مواد مخصوصی پوشانده می شود تا قابلیت نفوذ ناپذیری آن ها چند برابر شود و در نتیجه استقامت و ماندگاری آن ها طی کف پوشی و دیوار پوشی افزایش یابد.

مشتریان می توانند هنگام خرید با مشاوران فروش و یا فروشندگان کاربلد ما ارتباط گرفته و از آن ها راهنمایی های لازم جهت انتخاب و دریافت محصولی درجه یک را دریافت کنند.

قیمت گذاری کاشی سنتی گیلان

قیمت کاشی های سنتی گیلان در مقابل کیفیت و ظاهر بی نظیر آن ها بسیاری استثنایی و باورنکردنی می باشد؛ البته مشتریان هنگام ورود به بازار شاهد قیمت های متنوع آن می باشند که این تفاوت در قیمت ها به علت ویژگی های بنیادی و برخی از معیار هایی است که از سوی تولید کنندگان تعیین می شود.

در فرایند قیمت گذاری این محصول عواملی چون درجه بندی کیفی، نوع طراحی ها و نقش های روی کاشی، ابعاد و اندازه آن، ضخامت و نوع بافت کاشی و … تاثیر گذاری می باشند که مشتریان متناسب با نوع نیاز خود می توانند پس از مشورت با فروشندگان دست به انتخاب بهترین مدل های کاشی سنتی بزنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید