مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار خرید کاشی سنتی رستورانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرح های مختلف کاشی سنتی رستورانیقیمت کاشی سنتی رستورانی

از انواع مصالح ساختمانی می توان کاشی را نام برد که مدل های بسیار متنوعی برای آن ایجاد شده است. کاشی دارای استحکام بسیار بالا بوده و به زیباسازی محیط کمک فراوانی می کند. بازار خرید کاشی سنتی رستورانی در داخل و خارج از کشور بسیار داغ بوده و به صورت کلی از جانب مشتریان خریداری می شود. این محصول در سراسر کشور عرضه می شود.بازار خرید کاشی سنتی رستورانی

طرح های مختلف کاشی سنتی رستورانی

طرح های مختلف کاشی سنتی رستورانی از مدل های پر طرفدار کاشی می توان نمونه سنتی را نام برد که کاربرد وسیعی را به خود اختصاص می دهد. از طرح های مختلف کاشی سنتی رستورانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طرح گل و مرغ
  • طرح شمس العماره
  • طرح شیشه ای

برای تولید آن از رنگ های بسیار متنوع و گوناگون استفاده شده که رنگ فیروزه ای از مهم ترین و زیباترین آن می باشد. این کاشی ها برای پوشش دیواره رستوران بسیار مناسب می باشد و دکوراسیون کلاسیک به وجود می آورد.

معمولا در اندازه های کوچک دیده می شود و با قرار گرفتن در کنار هم نمای بسیار شیکی به وجود می آورد. با دیگر محصولات مانند حوضچه، نیمکت و… می توان آن را هماهنگ نمود. از نظر خواص مکانیکی در بهترین حالت قرار دارد و از استحکام کافی برخوردار می باشد.

سطح آن از لعاب شیشه ای ساخته شده که شفافیت بالایی دارد و در افزایش نورپردازی محیط تاثیر فراوانی دارد.

قیمت کاشی سنتی رستورانی

قیمت کاشی سنتی رستورانی قیمت کاشی سنتی رستورانی تحت تاثیر بسیاری از عوامل تغییر می‌ کند و با توجه به نوسان های موجود ثابت نمی باشد. کیفیت و مرغوبیت عامل بسیار مهمی در تغییر قیمت ‌این کالا است که آن را کاهش یا افزایش می دهد.

محصولاتی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند قیمت های بیشتری را به خود اختصاص می ‌دهند. خرید عمده در کاهش قیمت ها بسیار موثر می باشد و از این رو پیشنهاد می شود که مشتریان و خریداران عزیز محصولات خود را به صورت کلی تهیه نمایند.

همچنین با خرید مستقیم و بدون واسطه از بازار کاشی رستورانی قیمت کالا بیش از پیش کاهش می یابد که این روش نیز برای همه افراد امکان پذیر می باشد. قیمت‌ ها از سوی شرکت ‌های سازنده تعیین می شود و طبق جدول منظم در اختیار فروشندگان و خریداران قرار داده می شود.

شما می توانید برای استعلام قیمت این مصالح ساختمانی با کارشناسان فروش در این شرکت ارتباط برقرار نموده و از آخرین تغییرات آنها مطلع شوید. پس از اطلاع از قیمت ها می توان آنها را سفارش داده و به مصرف رساند. فروشندگان قیمت ‌های بسیار مناسبی را برای این کالا در نظر گرفته اند تا امکان خرید آن برای همه افراد وجود داشته باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید