مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار خرید کاشی سنتی کف

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های کاشی سنتی کفپخش کاشی سنتی کف

بازار خرید کاشی سنتی کف در سراسر کشور از مراکز مختلفی صورت می گیرد. خرید این محصول در بازار در متراژ و مقادیر مختلفی انجام می شود و توانسته بخش های وسیع از صنعت ساختمان سازی های بناهای داخلی که را به دست بگیرد. خریداران اصلی این محصول معماران ساختمان سازی می باشد.

 

کاشی سنتی رنگی

ویژگی های کاشی سنتی کف

ویژگی های کاشی سنتی کف مهمترین ویژگی های کاشی سنتی کف استقامت و زیبایی فوق العاده خاص آن می باشد. این محصول به شکل هندسی منظم است. و کاربرد عمده ای در پوشش کف دارد.که بیشتر در اشکال مربع  می باشد. جنس پایه ی این محصول بسیار متنوع و از کاشی و سرامیک و خشت پرس شده است. لازم به ذکر است که کاشی سنتی در معماری ایران زمین از گذشته های دور برای کف و دیوار امکان مذهبی و بنا های یاد بود به کار می رفت و امروزه علاوه بر این در بافت رایج شهری، المان ها و فضاهای گوناگون استفاده می گردد.

نقوش این کاشی در طرح های شناخته شده اسلیمی، ایرانی و مراکشی و مکزیکی و تلفیقی به کار گرفته می شود. شیوه های لعاب پردازی و پخت آن در به تاریخ قبل از اسلام بر می گردد. ساخت و ساز و نماسازی بناها در طول تاریخ بشر به عنوان بخش جدا ناپذیر فرهنگ و تمدن انسان می باشد. این محصول برای هنرای تجسمی و صنایع دستی بسیار استفاده می شود و کاشی سنتی بخش بزرگی از این رشته هنری می باشد. این محصول در بناهای مربوط به دوران همخامنشی و آشور مشاهده می گردد و این صنعت در دوران ظهور اسلام ضمن لثتافیق با هنر طراحب اسلیمی به اوج رسیده است. انواع کاشی سنتی مورد استفاده در ایران عبارتند از:

  • کاشی معرق: که از تراشیدن تکه های کوچک و تلفیق آن با یکدیگر به وجود می آید.
  • کاشی معقلی: دارای اشکال هندسی بوده و از تلفیق اشکال مختلف ساخته شده است
  • کاشی گره چینی: از چیدن کاشی ها در کنار هم به وجود می آید
  • کاشی هفت رنگ یا خشتی: از تلفیق خشت های کوچک رنگی و لعاب دار ساخته می شود
  • کاشی مشبک: که ساختار شبکه ای دارد

پخش کاشی سنتی کف

کاشی کف سنتی

پخش کاشی کف با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می گردد. یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین کاشی، کاشی سنتی و دست ساز است. که از جذابیت خاصی برخوردار است. کسانی که به دنبال خرید کاشی کف هستند، می توانند با مراجعه به تولید کنندگان انواع کاشی سنتی را خریداری کنند. می تواند هم از نزدیک طرح های کاشی مشاده کنند..

سبک مراکشی یکی از طرح های به کار گرفته شده در صنعت ساخت انواع کاشی است که دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را از سایر سبک ها جدا می سازد. این سبک ترکیبی از سبک آفریقایی، مدیترانه ای و عربی می باشد.
استفاده از این طرح کاشی از زمان قرون وسطی رواج داشته است و تاکنون با تغییراتی در طرح های آن همچنین از آن استفاده می شود. قیمت کاشی مراکشی به دلیل طرح های خاص آن با طرح کاشی های ایرانی متفاوت بوده و برخی طرح ها و نقوش آن گران تر می باشد.

برای مشاهده ی طرح ها و نقش های کارگاه سراج در سبکهای ایرانی و مکزیکی و کالیفرنیایی و مراکشی و همچنین راهنمایی انتخاب سایز با کارشناس فروش ارتباط بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید