مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش کاشی سنتی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقصد صادرات کاشی سنتی کجاست؟قیمت روز کاشی سنتی صادراتی

کاشی سنتی صادراتی را می‌توان یکی از بهترین انواع کاشی صادراتی دانست که در کشورهای مختلف خریداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. به دلیل کیفیت بسیار بالای کاشی های صادراتی بازار فروشی محصولات ها در داخل ایران بلکه در کشورهای خارجی نیز رونق خوبی دارد. در بازار فروش کاشی سنتی صادراتی، این کاشی ها معمولاً به صورت عمده به سایر کشورها ارسال می گردند. 

بازار فروش کاشی سنتی صادراتی

مقصد صادرات کاشی سنتی کجاست؟

مقصد صادرات کاشی سنتی کجاست؟ کاشی ایرانی را می توان یکی از بهترین و زیبا ترین انواع کاشی ها دانست که با توجه به شرایط اقتصادی امروزه صادرات آن به بسیاری از کشورها انجام می پذیرد. امروزه کشورهای بسیار زیادی خریدار انواع کاشی سنتی ایرانی هستند و آن را به صورت عمده خریداری نموده و در مکانهای تاریخی و مساجد خود به کار می برند. با توجه به استفاده های گسترده از این نوع کاشی ها در مساجد می‌توان گفت کشورهای مسلمان یکی از بزرگترین وارد کنندگان محصولات از ایران به کشور خود محسوب می شوند.

از جمله کشورهای خریدار این محصول می‌توان کشورهای زیر را نام برد: 

  • سوریه: با توجه به جنگ در کشور سوریه و تخریب بسیاری از مکان‌های مذهبی، امروزه برای بازسازی این مکان ها کشور سوریه کاشی سنتی ایرانی را به صورت گسترده به داخل کشور خود وارد می نماید و می‌توان از این کشور به عنوان یکی از برترین خریداران این محصول نام برد. 
  • عراق: عراق یکی از خریداران عمده کاشی سنتی ایرانی است که ارسال این محصول به این شهر معمولاً به صورت عمده انجام می پذیرد. 
  • پاکستان: پاکستان با دارا بودن مکان‌های مذهبی و سنتی بسیار زیاد در رده بعدی واردات کاشی سنتی از کشور ایران قرار دارد. کاشی های وارد شده به این کشور در طرح ها و رنگهای متفاوتی موجود بوده و باعث چشم نوازی آثار تاریخی و مذهبی آنها خواهد شد. 

از دیگر واردکنندگان کاشی سنتی ایرانی می‌توان کشورهای امارات، عربستان، افغانستان، هندوستان و غیره را نام برد. 

قیمت روز کاشی سنتی صادراتی

قیمت روز کاشی سنتی صادراتی در بازار کاشی سنتی قیمت روز کاشی صادراتی بسیار پر تنش و دارای نوسانات بسیار زیادی است. قیمت کاشی صادراتی ایرانی و عوامل متعددی از جمله جنس و کیفیت کاشی ها، طرح های بکار رفته در آن، تعداد رنگ های موجود بر روی کاشی، اندازه کاشی، برند و شرکت سازنده این محصول و غیره بستگی دارد. 

بسیاری از خریداران برای خرید این محصول به دنبال قیمت روز آن هستند و می‌توان گفت با توجه به اینکه قیمت این محصول هر روزه دارای نوسانات بسیار زیادی است که باید قبل از خرید این محصول قیمت را از سایت های مجاز استعلام نموده و سپس اقدام به ثبت سفارش و خرید محصول متناسب با نیاز خود نمایید. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید