مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش کاشی سنتی نقش برجسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید کاشی سنتی نقش برجستهخرید کاشی سنتی نقش برجسته

کاشی ها علاوه بر نقش محافظ دیوار در برابر رطوبت و آب نقش زیبایی ظاهری محیط را نیز دارد کاشی سنتی نقش برجسته یکی از محصولات فوق العاده محبوب محسوب می‌شود میزان فروش این محصول به شدت بالا بوده و در درجه بندی های مختلفی تولید می شود که شما عزیزان میتوانید نوع درجه یک را تهیه کنید، برای خرید این محصولات به راحتی می توانید از طریق بازار فروش کاشی سنتی نقش برجسته محصول مورد نظر خود را در رنگ بندی های مختلف انتخاب کرده و سپس اقدام به ثبت سفارش محصول نمایید.

بازار فروش کاشی سنتی نقش برجسته

مراحل تولید کاشی سنتی نقش برجسته

مراحل تولید کاشی سنتی نقش برجسته از آنجا که ایران یکی از مهمترین قطب های تولید کاشی و سرامیک های مختلف می باشد در این مطلب می خواهیم مراحل تولید کاشی سنتی نقش برجسته را به شما عزیزان ارائه دهیم؛

  1. در مرحله ی اول خاک مناسب تولید کاشی را از معادن مختلف استخراج و آن را با سایر خاک های لازم مخلوط می کنند.
  2. در مرحله ی دوم تمامی خاک های بدست آمده را به وسیله ی قالب مورد نظر فشرده می کنند، طرح قالب ها بستگی به طرح کاشی های تولید شده دارند و فرآیند برجسته کردن نقش کاشی در این مرحله انجام می شود.
  3. سومین مرحله به خشک کردن این کاشی ها اختصاص می یابد در این مرحله کاشی ها درون کارخانه به وسیله دستگاه های مخصوص خشک کن در مدت زمان کوتاه خشک می‌ شوند پس از این مرحله باید کاشی ها با دمای مناسب خنک شوند.
  4. حال کاشی های تولید شده نقاشی شده و لعاب کاری می شوند، در نهایت این کاشی ها وارد مرحله فروش شده و با قیمت های مختلف و درجه بندی های متنوع عرضه می شود.

خرید کاشی سنتی نقش برجسته

خرید کاشی سنتی نقش برجسته تولید کاشی نقش برجسته از چند سال اخیر در کشور عزیز ما ایران تولید می‌ شود، این محصولات رنگ بندی های فوق العاده متنوعی دارد بنابراین خریداران می توانند، رنگ مورد نظر خود را در میان انبوه مدل ها انتخاب کنند اما بیشتر این کاشی ها به رنگ آبی و سبز فیروزه ای مشاهده می شود،زیرا این دو رنگ با فرهنگ ایرانی سازگاری بیشتری دارند.

از این کاشی های سنتی می‌توان در انواع مدارس، مکان های فرهنگی، مساجد، مکان های تفریحی، پارک ها و کافه های سنتی، کافی شاپ ها و… استفاده کرد، تنوع کاشی های نقش برجسته به شدت بالا می باشد بنابراین شما می توانید یک انتخاب آسان را تجربه کنید.

بازار کاشی سنتی در ایران در مورد پرونده و داغ می باشد این کاشی ها هر ساله به ایشان عمودی تولید شده و به صورت عمده به فروش میرسد برای مشاهده طرح های موجود می توانید از طریق همین وب سایت مشاهده کنید شما میتوانید با شماره تماس با همکاران ما در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید