مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش کاشی طرح دار سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های کاشی سنتیقیمت انواع کاشی طرح دار

انواع کاشی های سنتی از قدیمی ترین کاشی های موجود در بازار می باشد دارای طرح های ویژه و چشم نوازی می باشد و با کیفیت بی نظیری که دارد مورد استفاده های زیادی در فعالیت های مختلف قرار می گیرد؛ این محصول با تلاش مستمر فروشندگان کاشی طرح دار سنتی از روش های متفاوتی توزیع می شود و در بسیاری از موارد بدون واسطه در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می گیرد.

ویژگی های کاشی سنتی

کاشی نوعی سرامیک می باشد که می توان آن را در ابعاد و ضخامت های متفاوتی تولید نمود و از هر نوع آن در کاربرد ها و فعالیت های متنوعی استفاده نمود.

طراحان مستعد ایرانی اقدام به طراحی و تولید کاشی های سنتی طرح دار در مدل های جدید و جذاب نمودند و از این طریق آن را مورد پسند سلایق گوناگون قرار دادند.

از کاشی سنتی در مرمت و بازسازی بنا های عمومی و تاریخی و حتی واحد های تجاری و مسکونی استفاده می کنند و علاوه بر این برخی از این کاشی ها را قاب کرده و به عنوان تابلو از آن ها در دکوراسیون داخلی استفاده می نمایند.

کاشی های سنتی ایرانی از مواد اولیه درجه یک و مرغوبی تولید شده اند و دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشند و طی استفاده دچار شکستگی و فرسایش‌ نمی شوند.

در بسیاری از طراحی های کاشی سنتی از طرح های تاریخی استفاده شده است به همین علت آن ها طی فروش در بازار های داخلی و خارجی نمایانگر تمدن کشور به شمار می روند.

بافت این کاشی ها نیز نفوذ ناپذیر بوده و اجازه ورود رطوبت و عوامل خارجی تخریب کننده را نمی دهند و به این ترتیب می توانند طی مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار بگیرند.

قیمت انواع کاشی طرح دار

امروزه کاشی های سنتی طرح دار با قیمت های استثنایی در اختیار مشتریان قرار می گیرند و این محصول که با داشتن کیفیت و ظاهری خاص دارای قیمت مناسبی نیز می باشد روز به روز مشتریان بیشتری را جذب می کند.

روند خرید و فروش کاشی های سنتی طی چند سال متوالی صعودی می باشد و قیمت آن نیز با توجه به معیار های مختلفی از سوی تولید کنندگان سنجیده و تعیین می شود.

عوامل مختلفی مانند کیفیت و مرغوبیت، میزان طراحی های روی کاشی، نحوه فروش و عرضه آن و … روی قیمت گذاری کاشی سنتی موثر می باشد و مشتریان با توجه به بودجه خود می‌ توانند هر یک را انتخاب و خریداری نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید