مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار کاشی اسلیمی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

تابلو کاشی های اصفهانفروش کاشی اسلیمی در اصفهان

بازار کاشی اسلیمی اصفهان روز به روز از استقبال و رونق بیشتری برخوردار می شود زیرا این محصول از دوام و استقامت بالایی برخوردار است و با جلوه زیبایی که دارد توجه هر سلیقه ای را به خود جلب می کند؛ هم چنین این کاشی ها با ایفای نقش صحیح خود روز به روز مشتریان بیشتری را جذب کرده و توانسته اند طی چند سال متوالی همواره روند صعودی در خرید و فروش را در دست داشته باشند.

تابلو کاشی های اصفهان

از انواع کاشی به ویژه کاشی های سنتی به منظور دیوار پوشی و کف پوشی بناهای مختلف استفاده می کنند اما ویژگی ها و قابلیت های بی نظیر کاشی های تولید شده در کارخانه های اصفهان باعث شد تا استفاده از این محصول به صنعت ساخت و ساز محدود نشود و سالانه از آن استفاده های زیادی به منظور ساخت انواع وسایل دست ساز و هنری به ویژه تابلو های دکوری و تابلو های کاشی شکسته شود.

این نوع کاشی ها دارای ضخامت و استقامت کمتری می باشند تا حین استفاده راحت تر برش بخورند و به اندازه دلخواه مشتری ذر بیایند.

طرح های روی کاشی اسلیمی دارای نقش و نگار های ویژه با رنگ های متنوع و چشم نواز می باشند و توانسته اند مورد توجه طیف وسیعی از سلیقه ها قرار بگیرند.

در برخی از طراحی های روی کاشی شکسته از نقش و نگار های برجسته استفاده شده است که این کاشی ها زیبایی چندین برابری نسبت به طرح های دیگر دارند.

تابلو های اصفهان در ابعاد و اندازه های مختلفی برش خورده اند تا متناسب با سلایق مشتریان و نوع نیاز آن ها استفاده شوند و طی هر استفاده بهترین بازدهی را داشته باشند.

فروش کاشی اسلیمی در اصفهان

مشتریان به منظور خرید کاشی اسلیمی اصفهان از راه های زیادی می توانند اقدام کنند زیرا فروش آن در بسیاری از شهر ها به ویژه شهر اصفهان به صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت می پذیرد تا مشتریان خود را با شرایط موجود یکسان کنند و با بهترین روش به محصول دلخواه خود دست پیدا کنند.

اگر مشتریان شاغل باشند و وقت کافی برای خرید حضوری و مراجعه مستقیم نداشته باشند می توانند با برقراری ارتباط با تیم فروش ما از روش های دریافت غیر حضوری محصول اطلاع یابند و سپس اقدام به سفارش و پرداخت هزینه نمایند و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنند و از محصولی مرغوب و درجه یک همراه با خریدی رضایت بخش برخوردار شوند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید