مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار کاشی سنتی نما

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مختلف کاشی های سنتیفروشگاه عرضه کاشی سنتی نما

استفاده از انواع کاشی در معماری های ایرانی از گذشته تا کنون جایگاه ویژه ای داشته است و روز به روز با گسترش فعالیت های مربوط به صنایع عمرانی انواع کاشی ها از تقاضای بیشتری در بازار برخوردار می شوند به طوری که تولید کنندگان با عرضه مقادیر عمده ای کاشی در سال موجب تامین نیاز بازار کاشی سنتی نما و ایجاد رونق در آن شده اند.

انواع مختلف کاشی های سنتی

یکی از انواع پر فروش کاشی های سنتی، کاشی سنتی نما می باشد که علت اسم گذاری این کاشی به جهت استفاده آن در تزئین نمای ساختمان ها و بنا های مختلف می باشد.

کاشی های سنتی در چندین نوع و جنس مختلف با نام های گوناگون تولید و عرضه می شوند که از تمامی آن ها می توان در دیوار پوشی بنا ها استفاده نمود.

به طور‌ مثال کاشی های هفت رنگ یا خشتی که از انواع پر فروش کاشی های سنتی می باشند دارای کیفیتی ویژه با استقامت و ماندگاری بالا می باشند و به همین علت بازدهی زیادی را برای مصرف کنندگان به همراه دارند.

این کاشی ها در چندین طرح و مدل مختلف طراحی شده اند و از چنان ظرافتی برخوردار هستند که توجه هر فردی را به خود جلب می کند.

مدل های سنتی تر کاشی به منظور استفاده در کف پوشی و دیوار پوشی بنا های سنتی و تاریخی و یا مکان های عمومی و‌ هنری استفاده می شوند و انواع مدرن آن بیشتر توسط معماران و مهندسان عمران طی ساخت و ساز های شخصی خریداری می شوند.

کیفیت کاشی ها توسط نیروی ناظر در کارخانه ها همواره مورد بررسی بوده است تا این محصول با بالا ترین درجه بندی کیفیت به فروش برسد و رضایت تمامی مشتریان و مصرف کنندگان را به دست آورد.

فروشگاه عرضه کاشی سنتی نما

عرضه کنندگان کاشی سنتی نما با تلاش های فراوان فروشگاه ها و مراکز فروش معتبری را راه اندازی کردند و این محصول را در مقادیر گسترده در اختیار مشتریان قرار دادند.

هم چنین آن ها تمامی مدل ها و رنگبندی های کاشی را در این مکان ها قرار دادند تا دست مشتریان هنگام خرید باز باشد و مشاوران فروش و فروشندگان با همراهی مشتریان در تمامی مراحل خرید آن ها را برای انتخاب بهترین برند و بهترین نوع کاشی راهنمایی نمودند.

امروزه روش های غیر حضوری نیز برای خرید کاشی سنتی نما ایجاد شده است که مشتریان بدون اتلاف وقت می توانند از آن ها اقدام کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید