مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تامین کنندگان کاشی سنتی دست ساز

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهم ترین شاخصه های کاشی سنتیروش های خرید کاشی سنتی دست ساز

تامین کاشی سنتی دست ساز توسط تولید کنندگان و مسئولین مربوط به تولید و عرضه صنف کاشی کاران صورت می پذیرد اما با وجود افزایش تقاضا ها برای خرید و دستیابی به این محصولات، تولید کنندگان و عرضه کنندگان آن با چالش همراه شدند و در این شرایط آن ها با تلاش چند برابری اقدام به گسترش خط تولید کاشی نمودند و آن را در مقادیر عمده و انبوه در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دادند.

مهم ترین شاخصه های کاشی سنتی

رشد جمعیت در کنار افزایش سطح رفاه زندگی جامعه موجب افزایش ساخت و ساز ها به ویژه بنا های مسکونی و تجاری گردید و به دنبال این موضوع استفاده از انواع مصالح و مواد مورد نیاز برای این صنف شدت گرفت.

یکی از اقلامی که طی هر ساخت و ساز از موارد اساسی و ضروری به شمار می رود  انواع کاشی می باشد که در جنس ها و انواع مختلفی تولید گشته است تا متناسب با نیاز های گوناگون مورد استفاده قرار بگیرد.

به طور عمده از کاشی های سرامیکی در بازار استفاده می شود که این کاشی ها در دو نوع دست ساز و صنعتی یا کارخانه ساخته می شوند اما به دلایلی مختلف همواره سهم فروش کاشی های سنتی دست ساز از سایر کاشی ها بیشتر بوده است.

یکی از این دلایل کیفیت بی نظیر آن ها و استقامت و ماندگاری زیاد این کاشی ها می باشد زیرا آن ها با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید شده اند و در هر فرایند تولید آن ها روی کاشی های دست ساز نظارت مستقیم وجود داشته است.

مورد دیگر جلوه زیبا و دلنشین کاشی های دست ساز می باشد زیرا ظرافت آن ها زبانزد همگان است و توجه هر مشتری ای را به خود جلب می کند.

روش های خرید کاشی سنتی دست ساز

تولید کنندگان و عرضه کنندگان کاشی دست ساز همواره در پی ایجاد روش های آسان و قابل دسترس برای دستیابی به این محصول بوده اند به طوری که آن ها با تاسیس مراکز فروش و فروشگاه های معتبر و مجهز امکان خرید حضوری را برای مشتریان فراهم ساختند تا آن ها بتوانند با مشاهده مستقیم محصول و بررسی ویژگی ها و قیمت آن خریدی مطمئن داشته باشند.

هم چنین آن ها با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی آنلاین و امن امکان خرید غیر حضوری را نیز فراهم کردند تا مشتریان بدون اتلاف وقت و از محل کار یا منزل به محصول مورد نظر خود دست پیدا کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 2]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید