مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع انواع کاشی سنتی در اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تولید کاشی سنتی چگونه است؟فروشنده برتر کاشی سنتی در اصفهان

کاشی سنتی اصفهان یکی از بهترین مصالح ساختمانی به حساب می آیند که برای نما های داخلی و خارجی کاربردهای فراوانی دارند طرح و رنگ آن ها بسیار متنوع و متفاوت است کیفیت این کاشی ها بسیار زیاد است امروزه استفاده از آن ها یکی از موارد متنوع می باشد توزیع انواع کاشی سنتی در اصفهان در پی آن است تا این محصول با کیفیت را به تمامی نقاط کشور ارسال نماید.

توزیع انواع کاشی سنتی در اصفهان

مراحل تولید کاشی سنتی چگونه است؟

مراحل تولید کاشی سنتی چگونه است؟

  1. کاشی های رنگی رنگی که بیش تر زمینه آن ها به رنگ آبی می باشد و هفت رنگ در آن ها حداقل به کار رفته شده است به کاشی سنتی معروف است. بندی آن ها با سایر کاشی ها بسیار متفاوت است در زمان های قدیم از کاشی کاری برای تزئین ظروف استفاده می‌کردند که این نوع از کاشی کاری در ساختمان سازی جلوه‌گر شد.
  2. بنابراین شیوه های دیگری برای ابداع کاشی برای استفاده در نمای ساختمانی به کار گرفته شده است. کاشی ها دارای انواع متفاوتی هستند که در دو دسته به شکل سنتی و مدرن تقسیم می شوند از این دسته بندی خود انواع متفاوتی دارند که از لحاظ رنگ و کیفیت با هم متفاوت است. کاشی سنتی فرآیندی متفاوت تولید می‌شود.
  3. در رنگ و طرح های متفاوت و برجسته و با متریال با کیفیت ساخته می‌شود قالب این نوع کاشی ها در ابعاد مستطیل و مربع وجود دارند و بعد از خارج کردن کاشی از قالب آن را در کوره می پزند تا رنگی ساده و یک دست خود بگیرد بعد از آن آنجا لعاب کشی می‌کنند و بعد برای بار دوم در کوره می پزند زمانی که از کوره بیرون می آید به آن کاشی معرق می گویند.
  4. رنگ هایی که بعد از پخته شدن کاشی برای آن ها قرار می گیرد باید دارای دمای ذوب مشخصی باشند به همین دلیل این کاشی ها با دقت و تعجب بالای ساخته می شود برای کاش ساخت کاشی های سنتی را به صورت سفید تولید می‌کند. طرح و رنگ دلخواه را بر روی آن پیاده سازی می نمایند و بعد در کنار یکدیگر قرار می دهند و همانند پازل این کاشی ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند

فروشنده برتر کاشی سنتی در اصفهان

فروشنده برتر کاشی سنتی در اصفهان فروشنده برتر کاشی سنتی در اصفهان در پی آن است تا این محصول بی نظیر و درجه یک را به تمامی نقاط کشور ارسال نمایند برای استفاده این محصول فقط کافی است با مشاوران و توزیع انواع کاشی در رابطه با نحوه ثبت سفارش و قیمت این محصول صحبت نمایش آن شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می کند و به شما کمک می کند تا این محصول درجه یک را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید