مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع بهترین کاشی سنتی نقش برجسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونه کاشی سنتی نقش برجسته را بشناسیم؟فروشگاه کاشی سنتی نقش برجسته

توزیع کاشی سنتی نقش برجسته در طرح های فوق العاده متنوع و جذاب به سرتاسر ایران عرضه می شود، شما می توانید طرح و رنگ مورد سلیقه خود را از طریق توزیع بهترین کاشی سنتی نقش برجسته مجموعه ی ما انتخاب کنید، توجه داشته باشید تمامی محصولات مجموعه ی ما دارای قیمت استثنایی و بی نظیری می باشد.

توزیع بهترین کاشی سنتی نقش برجسته

چگونه کاشی سنتی نقش برجسته را بشناسیم؟

چگونه کاشی سنتی نقش برجسته را بشناسیم؟ برای شناخت بهتر کاشی های سنتی نقش برجسته می توانیم اطلاعاتی جامع و مختصر را از این محصول به دست بیاوریم، معمولاً کاشی های طرح برجسته دارای قالب های بسیار متفاوت و جذابی هستند که در طی فرآیند تولید باعث می شود کاشی ها به صورت نقش و نگار های برجسته ای تولید شود.

قبل از تولید این محصول از یک خاک مخصوص استفاده می‌ کنند و این خاک را با مواد ویژه به اضافه ی آب مخلوط کرده و گل حاصل را در این قالب جایگذاری می کنند، این کاشی ها پس از پخته شدن در کوره و یا دستگاه های بسیار اختصاصی و مجهز در نهایت خنک شده و آماده ی رنگ آمیزی و روکش کردن می‌ شوند.

البته برخی از مشتریان خواهان طرح های سفارشی هستند و به همین دلیل تولید کنندگان کاشی طرح های کاملا سفارشی را قالب بندی کرده و آن را تولید می کنند.

اکثر رنگبندی های این کاشی به رنگ فیروزه ای و آبی می باشد زیرا این دو رنگ به رنگ های اصلی در فرهنگ قدیمی و باستانی ایران می باشد این کاشی ها بیشتر برای مکان های فرهنگی، مساجد، مدرسه ها و مکان های تفریحی، کافی شاپ ها و قهوه خانه ها استفاده می شود.

فروشگاه کاشی سنتی نقش برجسته

فروشگاه کاشی سنتی نقش برجسته توزیع بهترین کاشی توسط فروشگاه کاشی سنتی مجموعه ی ما ارسال در مقادیر بالا انجام می شود، باید توجه داشت که توزیع محصولات به سرتاسر شهرستان‌ ها و استان‌ های کشور انجام می شود، بنابراین شما به راحتی می توانید محصولات مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری نیز انتخاب کنید و آن را در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

امروز خرید های غیر حضوری بیشتر رایج شده اند، زیرا دغدغه اتلاف وقت در آن کمتر مشاهده می‌شود، شما می توانید محصولات را در  طرح های بسیار متنوع انتخاب کرده و آن را خریداری کنید، جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

مسئولان و همکاران قسمت فروش مجموعه سعی دارند تا مشتریان را راهنمایی کنند، بنابراین تمام هدف ما کسب رضایت و خرسندی شما می باشد، باید توجه داشت که تمامی کاشی ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و سالیان سال مقاومت خود را حفظ می کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید