مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع عمده کاشی سنتی بین کابینت

آنچه در این مقاله می خوانید...

شاخصه های کاشی بین کابینت با کیفیتقیمت کاشی بین کابینتی
کاشی سنتی اصفهان

انواع مختلف کاشی همواره از فروش و تقاضای زیادی برخوردار هستند که کاشی بین کابینتی در صدر جدول پر فروش ترین کاشی های این بازار قرار دارد در نتیجه این امر تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول با تلاش های مضاعف اقدام به توزیع کاشی بین کابینت نمودند تا بتوانند پاسخگوی نیاز روز افزون بازار باشند و در تامین نیاز بازار های داخلی و خارجی نقش پر رنگی داشته باشند.

شاخصه های کاشی بین کابینت با کیفیت

یکی از مواردی که در دکوراسیون داخلی و دیزاین منازل نقش مهم ایفا می کند انواع کاشی های بین کابینتی می باشد و این نقش چنان روز به روز پر رنگ تر می گردد که طی چند سال متوالی روند صعودی در خرید و فروش در اختیار این محصول بوده است.

کاشی های بین کابینتی موجب منعکس کردن نور و بازتاب آن می شوند و به همین علت فضای اشپزخانه باز تر و دلنشین تر به نظر می آید.

به منظور خرید کاشی بین کابینتی همواره باید به نکات ویژه ای توجه داشته باشیم که در ادامه چند مورد آن ها را به شما معرفی می کنیم:

  • مقاومت در برابر حرارت امری ضروری هنگام انتخاب کاشی می باشد زیرا محیط آشپزخانه محیطی پر استفاده و در بسیاری از موارد با حرارت بالا همراه است و کاشی هایی که نزدیک دیوار اجاق گاز قرار دارند باید از مقاومت بالایی برخوردار باشند.
  • عامل دیگر نحوه مواجهه کاشی با رطوبت می باشد به طوری که تولید کنندگان همواره باید هنگام تولید کاشی به ترکیبات آن مواد مخصوصی اضافه کنند تا این کاشی ها قابلیت نفوذ ناپذیری و ضد آبی پیدا کنند و بتوانند طی مدت زمان طولانی بدون فرسایش و شکستگی مورد استفاده قرار بگیرند.

قیمت کاشی بین کابینتی

کاشی های بین کابینتی در دو نوع سنتی و مدرن و دست ساز و صنعتی ساخته می شوند که هر یک با داشتن ویژگی ها و کاربرد هایی خاص دارای قیمت های متغیری می باشند.

قیمت کاشی تا حد زیادی به متریال و بافت آن بستگی دارد به طوری که اگر بافت کاشی متراکم تر و ضخامت آن بیشتر باشد کاشی از درجه بندی کیفی بالا تری برخوردار است و استقامت و ماندگاری بیشتری از خود نشان می دهد به همین علت مقداری قیمت آن بالا تر است.

نوع مدل هایی که مشتریان انتخاب می کنند نیز در تعیین قیمت آن موثر است به طور مثال کاشی های سه بعدی که با طرح های ویژه و ظرافتی خاص تولید شده اند دارای بهای بالا تری هستند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید