مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کاشی سنتی رستورانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کاشی سنتی رستورانیبازار خرید کاشی سنتی رستورانی

کاشی سنتی رستورانی یکی از زیباترین انواع کاشی های نورد استفاده در رستورانها و مراکز تجاری است. زیبایی این محصول به قدری است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب نی نماید. توزیع کاشی سنتی رستورانی نیز به صورت گسترده و با قیمت مناسب در سراسر کشور صورت می گیرد. 

توزیع کاشی سنتی رستورانی

مشخصات کاشی سنتی رستورانی

مشخصات کاشی سنتی رستورانی کاشیکاری یکی از مهمترین صنایعی است که از گذشته در ایران رواج داشته است. قدمت این صنعت را به جرات نی توان از دوره باستان در ایران دانست اما با گذشت زمان و ورود اسلام به ایران این هنر رونق بی نظیری یافت و با استفاده از طرح اسلامی ایرانی زیبایی چشم نوازی در مساجد و اماکن فرهنگی ایجاد کردند.

با گسترش اسلام در غرب آسیا شیوه مهم تری نیز در این مناطق تفاسیر یافت. مسلمانان ان دسته از آداب و رسوم خدایی که در آن نمادی از شرک و تفکر جاهلی بود را تخریب کرده و هنر اسلامی با طرح های الهی و دینی را ایجاد کردند. 

امروزه نیز با استفاده از این هنر برای طراحی بسیاری از اماکن اقتصادی و فرهنگی مانند رستورانها و مساجد و امامزاده ها استفاده می کنند. این کاشی ۶ا دارای طرح های زیبا و منحصر  به فردی هستند که هم با طراحی مدرن قابل تطبیق بوده و هم در طراحی سنتی فضای رویایی ایجاد می کنند. 

هنر کاشی سبزی معرق یا کاشی گل بته را اروپائیان سرامیک می نامند‌. اهمیت کاشی های های معرق نسبت به سایر انواع کاشی زیبایی منحصر به فردی داشته که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. این محصول برای ایجاد طرح های پیچیده کنار یکدیگر چیده شده که از آن برای تزیین انواع معماری های سنتی مانند مساجد و رستورانها استفاده می کنند. 

در حال حاضر مکان‌های زیادی در ایران و دنیا مدیون تزئینات کاشی است، ترکیبی از خاک رس، سنگ و دیگر مصالح که در شش مرحله ساخته، پخته و لعاب داده می‌شود تا جلوه‌گر طرح و نقشی چشم‌نواز باشد. کاشیکاری انواع و اقسام مختلفی دارد که هر کدام از آن‌ها زیبایی و جلوه گری خاص خود را دارند. 

بازار خرید کاشی سنتی رستورانی

بازار خرید کاشی سنتی رستورانی بازار کاشی رستورانی سنتی با توجه به زنده بودن و روحیه ای که در آن وجود دارد روز به روز در حال گسترش است.در واقع می توان گفت استفاده از این هنر و کاشیکاری سنای در رستوران سبب جلب توجه بسیاری از افراد خواهد شد. 

هم اکنون توزیع کاشی رستورانی به صورت گسترده و با قیمت منحصر به فرد لز طریق همین سایت صورت می گیرد. شما می توانید برای خرید این محصولات به هر میزانی که نیاز داشته باشید و در طرح ها و رنگهای بسیار زیبا و منحصر به فرد لز طریق همین سایت اقدام نمایید. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید