مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کاشی سنتی شیراز

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های مختلف کاشی سنتی شیرازعرضه کاشی سنتی شیراز

امروزه با پیشرفت در زمینه چیدمان دکوراسیون قطعا پیشرفت هایی را داشته ایم و این چیدمان نیز بر اساس سلیقه افراد صاحب خانه شکل می گیرد. کاشی ها بخش اساسی و مهمی را در خانه ها دارند و همین موضوع سبب احداث شرکت های جدید تولیدی در این زمینه شده است. از همین رو امروزه شرکت های زیادی با شروع پروژه های بزرگ اقدامبه تولید انواع کاشی ها به خصوص کاشی سنتی شیراز کرده اند و تا کنون خود به تنهای توزیع کاشی های سنتی شرایز را بر عهده گرفته و آن را انجام می دهند.

توزیع کاشی سنتی شیراز

مدل های مختلف کاشی سنتی شیراز

مدل های مختلف کاشی سنتی شیراز به طور کلی امروزه با رشد صنعت کاشی ها در کشور ایرن و اخداث شدن کارخانجات معتبر این محصولات با طرح های متنوع تری در دسته های وسیع تری عرضه می شوند. یکی از این دسته ها کاشی سنتی می باشد که این کاشی به منظور یاد کردن از قدیم و یا در مکان های قدیمی و ویلایی کاربرد های زیادی را دارند.

کاشی های سنتی نیز مانند تمامی کاشی های دیگر به دسته های متنوعی از قبلی جنس، رنگ، و … تقسیم بندی می شوند. این محصولات امروزه با طرح هایی همچون شمشاد، اسلیمی، قرنیز، تک گل طرح سرو، طرح اصفهان، طرح نگار، طرح فرش ترکمن، طرح گل لاجورد، طرح گره، طرح گل و مرغ، هفت رنگ و فیروزه ای و … تقسیم بندی می شوند. اغلب رنگ های استفاده شده در مدل های مختلف کاشی سنتی آبی نفتی بوده چرا که اضالتا با آمدن نام کاشی رنگ آبی نفتی خاصی با توجه به گذشته نه چندان دور در ذهن انسان ها ایجاد می گردد. این محصولات علاوه بر طرح های مختلف دارای ضخامت های گوناگون وکیفیت های مختلفی هستند که این مسئله با توجه به سلیقه خریدار انتخاب می گردد.

عرضه کاشی سنتی شیراز

عرضه کاشی سنتی شیراز امروزه شرکت های زیادی در زمینه تولید و عرضه کاشی های سنتی فعالیت خود را آغاز نموده اند که تا کنو این شرکت ها موفقیت های بسیار زیادی را در این عرصه کسب کرده و توزیع کاشی شیراز رابه بهترین نحو انجام می دهند.

عرضه کاشی شیراز اغلب از سوی این شرکت ها شکل می گیردو با استفاده از روش های نوین و مختلفی انجام می شود که این روش ها شامل عرضه از طریق مراکز فروش و وب سایت شرکت ها می باشد. مراکز فروش به صورت مستقیم زیر نظر کارخانجات فعالیت دارند و ثبت سفارش به صورت حضوری صورت می گیرد اما وب سایت ها مزایای بیشتری را داشته و ثبت سفارش آن ها از طریق وب سایت های به خصوصی صورت می گیرد که تخفیفات بیشتری را نیز برای مردم قرار می دهد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید