مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کاشی سنتی فیروزه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد کاشی سنتی فیروزه ایعرضه کاشی سنتی فیروزه ای

با وجود اینکه امروزه انواع و اقسام متریال های مدرن و جدید برای ساخت و زیباسازی نمای ساختمان طراحی و تولید شده اند، اما هنوز هم فروش و توزیع کاشی سنتی فیروزه ای در تمامی شهرهای کشورمان رونق فراوانی دارد. در واقع می توان گفت کاشی یکی از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که ایرانیان از آن برای طراحی و ساخت فضای داخلی و خارجی بناهای خود استفاده نموده و با رنگ های شاد و زیبای آن طراحی بی نظیری را پدید می آوردند.

توزیع کاشی سنتی فیروزه ای

کاربرد کاشی سنتی فیروزه ای

کاربرد کاشی سنتی فیروزه ای کاشی های سنتی در رنگ ها و شکل های مختلفی تولید می شدند و این روند هنوز هم ادامه دارد. بیشترین رنگی که برای طراحی و ساخت این کاشی ها مورد استفاده قرار می گیرد رنگ آبی فیروزه ای می باشد. این کاشی ها معمولاً به شکل مربع تولید می گردند، اما با گسترش علم و فناوری، شاهد کاشی های مثلثی، چند ضلعی و دایره ای نیز می باشیم.
شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید رنگ فیروزه ای که در طراحی و ساخت این کاشی ها به کار برده می شود، نماد صلح، آرامش و جوانی می باشد؛ در واقع ایرانیان قدیم عقیده داشتند که کاشی فیروزه ای احساس معنوی خاصی به همراه دارد و همین امر استفاده فراوان از آن شده بود.

و اما در این قسمت به مهم ترین کاربردهای کاشی سنتی فیروزه ای اشاره می کنیم:

  • طراحی و ساخت مساجد و حسینیه
  • باز سازی بناهای قدیمی
  • ساخت مقبره
  • ساخت نمای سردر بسیاری از خانه ها
  • ساخت نمای مدرسه

عرضه کاشی سنتی فیروزه ای

عرضه کاشی سنتی فیروزه ای این روزها عرضه کاشی فیروزه ای سنتی در تمامی مراکز کشورمان رونق فراوانی دارد و این محصولات به سبب تنوع فراوانی که در شکل ظاهری آنها وجود دارد و همچنین رنگ زیبا و دلچسب فیروزه ای، مورد استقبال فراوانی قرار گرفته و بسیاری از افراد برای ایجاد فضای گرم و دلنشین در بنای خود، از این کاشی ها بهره می گیرد.

یکی از نکته های جالب توجهی که در مورد این کاشی ها وجود دارد این است که به سبب دارا بودن یک لعاب قدرتمند در سطح خود، از مقاومت و دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و تغییرات جوی مانند تابش نور خورشید، بارش باران و برف به هیچ عنوان نمی تواند بر روی ساختار آنها تاثیر گذاشته و از زیبایی، درخشندگی و استحکام آن ها کم کند.

شما عزیزان می توانید برای خرید بهترین نوع این متریال، با ما در این مجموعه اینترنتی همراه باشید؛ ما سالهاست در زمینه فروش و توزیع کاشی فیروزه ای سنتی به فعالیت مشغول بوده و این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسب در دسترس مشتریان خویش قرار می دهیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید