مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کاشی سنتی مذهبی

آنچه در این مقاله می خوانید...

محل تولید کاشی سنتی مذهبیفروشندگان کاشی سنتی مذهبی

حتما همه شما با کاشی آشنا هستید. نام این مصالح از نام شهر کاشان گرفته شده است و به نظر می رسد که این شهر یکی از اولین تولید کننده های انواع و اقسام کاشی در کشور ما باشد. کاشی ها برای پوشش دادن سطح بیرونی دیواره ها، کف، سقف و بخش های مختلف یک بنا استفاده می شوند. مراکز توزیع کننده کاشی سنتی مذهبی، نمونه های مختلف این مصالح زیبا را در حجم عمده به فروش می رسانند.
توزیع کاشی سنتی مذهبی

محل تولید کاشی سنتی مذهبی

محل تولید کاشی سنتی مذهبی کاشی ها مصالحی هستند که از جنس سرامیک و خاک رس، مانند خشت های خام تولید شده، در داخل کوره های مخصوصی پخته می گردند، رنگ آمیزی و حکاکی شده و در نهایت لعاب کاری می شوند.

محل ساخت و تولید انواع کاشی، کارگاه ها و کوره های مخصوص می باشند، که هنرمندان سفالگر در آن ها این آثار زیبا را با دستان خود خلق می کنند و بر روی آن ها نقش می زنند. البته امروزه این وسایل در کارخانه های بزرگ صنعتی و از طریق ماشین آلات پیشرفته تولید می گردند.

کاشی مذهبی سنتی، نمونه های خاصی از این مصالح هستند، که برای تزئین کردن، ساخت نمای بیرونی و تکمیل دکوراسیون مکان های مذهبی همچون مساجد، حرم امامان و امامزادگان، حسینیه ها و تکایا مورد استفاده قرار می گیرند.

سطح این کاشی ها اغلب با آیات نورانی قرآن، احادیث، روایات و اسامی امامان معصوم حکاکی و طراحی شده است و رنگی که بیشتر در آن ها مورد استفاده قرار می گیرد، رنگ آبی فیروزه ای است. در نهایت نیز لعابی شیشه ای، برای بالا بردن میزان استحکام و زیبایی این وسایل به آن ها اضافه می شود.

معمولا این مدل کاشی ها در سر در، سر ستون ها، دیواره ها، سقف و قسمت های مختلف بناهای مختلف مذهبی و اماکن مقدس دیده می شوند.

فروشندگان کاشی سنتی مذهبی

فروشندگان کاشی سنتی مذهبی هنرمندان سفالگر، انواع مختلفی از کاشی های سنتی را با طرح، نقش و نوشته های مذهبی و قرآنی تولید کرده و از طریق مراکز توزیع کننده و عمده فروشی های مصالح ساختمانی، در سراسر کشور پخش می نمایند.

شرکت هایی که در زمینه توزیع کاشی مذهبی سنتی  فعالیت می کنند، این وسایل را به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید به مصرف عرضه کرده و با سود خیلی کمی به فروش می رسانند.

فروشندگان کاشی مذهبی برای فروش این مصالح، هم از بازار های حقیقی سطح کشور بهره می گیرند و هم از بستر فضای مجازی و فروشگاه های آنلاین. شما هم می توانید در صورت تمایل، از طریق همین وب سایت، کاشی های مورد نیاز خود را به سادگی و سهولت سفارش داده و خریداری نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید