مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کاشی سنتی نقش برجسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از کاشی سنتی نقش برجستهمرکز خرید کاشی سنتی نقش برجسته

کاشی سنتی نقش برجسته یکی از بهترین نوع کاشی می باشد که از زمان قدیم تا کنون مورد استفاده قرار می گیرد. این کاشی در تنوع طرح بسیار بالایی تولید می گردد. توزیع کاشی نقش برجسته سنتی، توسط افراد تولید کننده این محصول انجام می شود و خریداران با مراجعه به این مراکز، می توانند این محصول را در ابعاد و حجم دلخواه با قیمتی بسیار مناسب، خریداری نمایند. 

توزیع کاشی سنتی نقش برجسته

موارد استفاده از کاشی سنتی نقش برجسته

موارد استفاده از کاشی سنتی نقش برجسته کاشی سنتی یکی از مصالح ساختمانی در معماری هنر ایرانی می باشد و  کاربرد عمده آن ها برای پوشش دیوار است که در اشکال مربع، مستطیل و چند ضلعی وجود دارد. این کاشی ها در دو مدل نقش برجسته و صاف وجود دارد.

کاشی سنتی در معماری ایران از زمانهای گذشته به عنوان یک پوشش مناسب استفاده می شده است. از موارد استفاده کاشی سنتی نقش برجسته می‌توان به پوشش سقف، کف و دیواره اماکن مذهبی، بنای یادبود، مساجد، اماکنی که نما سنتی دارند، مانند کافه، لابی هتل و رستوران های سنتی اشاره کرد.

در برخی حوزه ها، به عنوان نمای ساختمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به اماکن قدیمی مراجعه کنید، متوجه می شوید که تمامی دیوار، کف زمین، حوض و…. با کاشی های برجسته سنتی پوشانده شده است. نقش برجسته این کاشی ها نوشته های مختلف نستعلیق یا طرح های مختلف دیگر می باشد.

این کاشی ها به عنوان یک عایق رطوبتی به کار می‌رود و قابلیت شستشو نیز دارد. دوام عمر آنها بسیار بالا است، مقاوم در برابر نور خورشید است که دچار تغییر رنگ نمی شود. از این رو برای نمای خارجی ساختمان نیز مناسب می باشد. این کاشی ها به دلیل ضد سایش بودن در کف آشپزخانه،  مساجد و سایر اماکن سنتی قابل استفاده است.

مرکز خرید کاشی سنتی نقش برجسته

مرکز خرید کاشی سنتی نقش برجسته مرکز خرید کاشی سنتی نقش برجسته با عرضه محصولات متنوع و قیمت مناسب، سعی بر جلب رضایت مشتریان دارد تا تمامی افراد با هر سلیقه ای بتوانند از این محصول، بهره مند شوند.

این کاشی ها دارای نقش و نگار های مختلف و زیبایی هستند که چشم هر بیننده ای را محصور می کند . بنابر این بسیاری از افراد می خواهند از این کاشی ها در نمای داخلی یا خارجی ساختمان خود، استفاده کنند.

اگر شما هم جز خریداران این محصول هستید، می توانید به این مرکز مراجع کرده و خرید خود را انجام دهید. با توجه به این که این مرکز، از عرضه کنندگان مستقیم کاشی در کشور است، بنابر این تمامی محصولات خود را با قیمتی زیر قیمت بازار به فروش می رساند.

خریداران گرامی با مراجعه به وب سایت این مرکز می توانند محصول مورد نظر را با مشاهده تمامی مشخصات و آگاهی کامل سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن، تحویل بگیرند. 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید