مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کاشی هفت رنگ دست ساز

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد های کاشی هفت رنگ دست سازقیمت های مختلف کاشی هفت رنگ

عرضه کنندگان کاشی های سنتی به ویژه های کاشی دست ساز مراکز فروش مجهزی را احداث کردند تا امکان خرید مستقیم و حضوری برای مشتریان فراهم شود و آن ها بتوانند محصول دلخواه را بدون واسطه دریافت کنند؛ اما روش های توزیع کاشی هفت رنگ دست ساز به این عوامل محدود نشده و تولید کنندگان اقدام به ایجاد صفحات مجازی معتبر به منظور خرید غیر حضوری مشتریان نیز نمودند.

کاشی سنتی

کاربرد های کاشی هفت رنگ دست ساز

انواع سرامیک و کاشی که از زمان های دور در فرایند های کف پوشی و دیوار پوشی واحد ها و بنا های متعدد مورد استفاده قرار می گرفته اند امروزه با شدت یافتن فعالیت های مربوط به ساخت و ساز ساختمان ها و صنایع عمرانی از توجه و فروش بیشتری در بازار برخوردار شده اند و در چندین نوع با ویژگی مختلف وارد بازار شده اند تا متناسب با نیاز های متنوع مورد استفاده قرار بگیرند.

یکی از موفق ترین انواع کاشی های موجود در بازار کاشی های سنتی می باشد که دارای چندین زیر مجموعه است که یکی از مهم ترین آن ها کاشی هفت رنگ یا کاشی خشتی می باشد.

این نوع کاشی که به صورت دست ساز نیز در بازار یافت می شود دارای بافتی ضخیم و مستحکم می باشد و طی استفاده با دوام و استقامت بالایی که دارد می تواند مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار بگیرد و دیرتر دچار ترک خوردگی و فرسایش شود.

روی این کاشی ها با استفاده از ترکیبات خاصی پوشانده می شود تا این محصولات دچار رنگ رفتگی و کهنگی نشوند و طی استفاده جلوه ای زیبا در مکان مورد نظر ایجاد کنند.

قیمت های مختلف کاشی هفت رنگ

انواع کاشی های هفت رنگ در مقادیر عمده و گسترده ای در فروشگاه های عرضه کاشی به فروش می رسند اما نکته مورد توجه مشتریان هنگام خرید علاوه بر کیفیت همواره قیمت محصول نیز می باشد و آن ها همواره در پی تجربه خریدی پر سود می باشند.

به این ترتیب همواره قیمت های متنوعی از کاشی در بازار وجود دارد که این تفاوت قیمت به علت ویژگی ها و معیار های مشخصی می باشد که از سوی تولید کنندگان تعیین می شود و مشتریان با توجه به نوع نیاز و بودجه در دسترس خود می توانند انواع مختلف کاشی با قیمت های متنوع را مشاهده کنند و سپس با مشورت گرفتن از فروشندگان این محصول خریدی رضایت بخش و پر سود را تجربه نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید