مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کلی آجر لعابی نما سراج

آنچه در این مقاله می خوانید...

شاخص کیفیت انواع آجر لعابی نماتولید کننده آجر لعابی نما

همانطور که می دانید کارخانه های آجر لعابی نما بسیاری در سراسر کشور وجود دارند که به طور تخصصی در زمینه ی تولید انواع آجر فعالیت دارند. این تولیدکنندگان آجر، انواع مختلفی از آجر را تولید و در بازارهای داخلی و خارجی با قیمت مناسبی برای فروش عرضه می کنند. برای خرید این محصول می توان به نمایندگی آجر برندهای مختلف در شهرهای مختلف مراجعه کرد. آن ها بهترین آجر ها را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

توزیع کلی آجر لعابی نما سراج

شاخص کیفیت انواع آجر لعابی نما

شاخص کیفیت انواع آجر لعابی نما آجر لعابی یا آجر لعاب‌دار به آجر سنتی گفته می‌شود که روی آن یک لایه لعاب اجرا شده است. در گذشته روی آجرها را با لعاب می‌پوشاندند و از آن آجرها برای پوشش دیوارهای بیرونی، کف حیاط و کف خانه بهره می‌بردند. امروزه لعاب روی هر آجری اجرا شود به آن آجر لعابی گفته می‌شود. آجرهای سنتی بر اساس کاربرد و ابعادشان به انواع لعاب‌دار، ماشینی و قزاقی تقسیم می‌شوند.

محصولات آجر با توجه به نوع روشی که تولید آن استفاده می شود، درجه بندی شده و دارای کیفیت های مختلفی هستند. کیفیت آجر یک فاکتور مهم در خرید آن به حساب خواهد آمد و تمامی تولیدکنندگان ایرانی و خارجی در تلاش هستند تا برای فروش بالای محصولات خود بهترین نوع آجر را تولید و به بازار عرضه کنند.

بهترین تولید آجر لعابی درجه یک و با کیفیت باید دارای تاریخ مصرف، طول عمر و کاربرد بالا باشد و بتواند از آن استفاده بهینه کرد. گاهی تولید کنندگان سود جو برای داشتن سود بیشتر از کیفیت تولید خود کم می کنند و با قیمتی واقعی آن محصولات را به فروش می رسانند.

تولید کننده آجر لعابی نما

تولید کننده آجر لعابی نما توزیع کلی آجر بیشتر تولیدات خود را از چنان کیفیتی برخوردار کرده اند تا به کشور های دیگر صادر شود. سود ناشی از تولیدات آجر بالا است؛ ولی صادر کنندگان آن هیچ اطلاعات دقیقی از سود ناشی صادرات آن را به مردم ارائه نمی کنند.

اما با توجه به بازار تقاضای آجر در ایران و جهان از سود زیاد آن می‌توان آگاهی مختصری پیدا کرد. شاید به نظر جالب بیاید که بعضی از کشور ها سرمایه گذاری های زیادی در تولید آجر خواهند کرد و یکی از رشته های اصلی اقتصادی آن کشور ها به حساب خواهد آمد.

در ایران تولید آجر با بحران رو به رو است و متاسفانه هیچ مقامی به یاری تولید کنندگان آجر نمیرسه ، و ما در سال های اخیر شاهد تعطیل شدن کارخانه های تولیدی آجر در سطح کشور بوده ایم که بسیاری از کارگران را از شغل خود بیکار کرده و سرانه بیکاری در ایران را افزایش داده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید