مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کننده عمده کاشی سنتی سرویس بهداشتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی برای انتخاب کاشی سنتی سرویس بهداشتیپخش مستقیم کاشی سنتی سرویس بهداشتی

توزیع کننده عمده کاشی سنتی سرویس بهداشتی را در انواع طرح و رنگ ها توزیع می کند و آن ها را با جنس مواد اولیه درجه یک و کیفیت دار تهیه کرده، باید از گونه ای باشند که در برابر رطوبت و مواد شوینده مقاومت داشته باشند و مخصوص سرویس بهداشتی طراحی و تولید شوند تا توزیع کننده عمده آن را با خیال راحت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد، همچنین توزیع کننده عمده باید دارای حجم زیادی از این محصولات باشد تا نیاز مشتریان را از این کاشی سنتی سرویس بهداشتی بر طرف کند، هدف توزیع کننده عمده برای فروش کمیت و کیفیت این نوع محصول داخلی می باشد .

توزیع کننده عمده کاشی سنتی سرویس بهداشتی

نکاتی برای انتخاب کاشی سنتی سرویس بهداشتی

نکاتی برای انتخاب کاشی سنتی سرویس بهداشتی کاشی سنتی سرویس بهداشتی گونه ای از کاشی ایرانی محسوب می شوند که در گذشته از آن برای محراب مساجد ها بیشتر به کار رفته است، این کاشی ها دارای تنوع بسیاری هستند و امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

کاشی ها به دلیل تنوع زیادی که دارند باید در هنگام خرید به نکاتی برای انتخاب آنها توجه کرد کاشی ها باید کاملاً سالم و یک اندازه باشند و در برابر نور و حرارت و حتی رطوبت دارای مقاومت بالایی باشند این کاشی‌ها در ابعاد و سایزهای متفاوتی وجود دارند.

البته باید توجه داشت که این گونه از کاشی های سنتی ی مکانهای خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند و نمی‌توان در هر مکانی از آنها استفاده نمود، باید از میزان مقاوم بودن آنها در برابر مواد شوینده و شیمیایی اطلاعات کافی را از فروشنده آن دریافت کنید، و اینکه چه میزان لکه پذیر می باشند .

البته نکته قابل توجه بسیار مهمی که وجود دارد این است که چه مقدار رطوبت پذیر هستند و با توجه به آن مقدار برای سرویس بهداشتی انتخاب کنید، که اگر به این نکته توجه نشود احتمال اینکه شکل آن تغییر کند بسیار زیاد است.

این کاشی ها دارای لعاب می باشند و با وجود لکه و شستشوی زیاد زیبایی خود را از دست می دهند و نباید از آن برای آشپز خانه یا مکانی که لکه پذیری دارد استفاده شود.

پخش مستقیم کاشی سنتی سرویس بهداشتی

پخش مستقیم کاشی سنتی سرویس بهداشتی پخش مستقیم کاشی سنتی سرویس بهداشتی یعنی تولید کنندگان کالاهای تولیدی خود را به بازارهای مورد هدف انتقال میدهند، وظیفه آنها انتقال کاشی سنتی سرویس بهداشتی از محل تولید به محل خرید مشتریان است پخش مستقیم باید کالاها را در مکان و زمان مناسب در دسترس مشتریان قرار دهند.

در این پخش تولید کننده و مشتریان با هم در ارتباط هستند.در این نوع عرضه کاشی هیچ واسطه ای در آن ها وجود ندارد، قیمت ها نیز کاملاً مناسب و به صرفه هستند، و از بهترین برندها استفاده می‌شوند و خریداران با اطمینان کامل از این محصول خریداری می کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید