مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کننده کاشی رنگی ایرانی سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تشخیص درجه کاشی رنگی ایرانیصادر کننده کاشی ایرانی ساده

کاشی از مصالح ساختمانی قدیمی است که مصارف زیادی هم دارد و در طرح و رنگ و سایزهای مختلف ساخته می شود. کاشی رنگی ایرانی جز بهترین مدل ها بوده که دارای طرح های سنتی و مدرن است و هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.

تولیدی به عنوان اولین توزیع کننده این کاشی سنتی در کشور فعالیت دارد و سعی می کند تا در کمترین زمان و با همان کیفیت اولیه تولیدی و قیمت مناسب آن را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد.

توزیع کننده کاشی رنگی ایرانی سنتی

نحوه تشخیص درجه کاشی رنگی ایرانی

نحوه تشخیص درجه کاشی رنگی ایرانی کاشی سنتی صادراتی دارای سطح کیفی بالایی بوده که شما می توانید این درجه کیفی را از رنگ و بافت و ضخامت و همچنین وزن به خوبی تشکیل دهید. هر چه رنگ استفاده شده مرغوب تر باشد مسلما کاشی رنگ ثابتی دارد و در مقابل رطوبت و مواد شوینده بی رنگ نمی شود.

بافت آنها کاملا متراکم بوده و در مقابل فشار و ضربه هم دوام زیادی دارند و دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شوند. بالا بودن ضخامت کاشی را می توان از وزن زیاد آن به راحتی تشخیص داد که در این صورت بهترین بازدهی را دارد و می تواند سطح کاربری گسترده ای را هم به خود اختصاص دهد.

شما با توجه به این معیارها می توانید کاشی درجه یک را به راحتی تشخیص داده و خرید ایده آل خود را انجام دهید. این مصالح دارای سه درجه متفاوت هستند. که درجه یک در سطح جدول قرار دارند و پس از آن دو گروه دیگر به ترکیب قرار دارند و هر کدام نرخ مشخصی را هم به خود اختصاص می دهند.

صادر کننده کاشی ایرانی ساده

صادر کننده کاشی  ایرانی ساده تولیدی اولین تولید کننده کاشی ساده ایرانی است که توانسته بازارهای خارجی را در دست بگیرد. هر چقدر که کیفیت کاشی صادراتی بیشتر باشد، امکان فروش آن از طریق صادرات بیشتر خواهد بود.

تولید کنندگان این محصول باید به فکر تولید بیشتر آن باشند تا با ارسال تعداد بالای این محصول به خارج از کشور، سود بیشتری بتوان خلق کرد. این امر خود سبب رونق گرفتن بیشتر بازار می شود.

در واقع زمانی که کشور های دیگر هم ببینید که شما یک محصول عالی را به فلان کشور صادر می کنید، قطعا آنها هم متقاضی خواهند شد که از محصول شما استفاده کنند و به این شکل می توان به افزایش فروش از طریق صادرات دست یافت.

سود حاصل از صادرات به دیگر کشورها منجر به رشد تولید داخلی خواهد شد. خرید محصول به صورت آنلاین یکی از راحت ترین راه ها برای تهیه به موقع این کالا می باشد که منجر به صرفه جویی در وقت و هزینه افراد می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید