مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کننده کاشی لعابدار فیروزه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز در مورد کاشی لعابدار فیروزه ایمراکز تولید کاشی لعابدار فیروزه ای

امروز میخواهیم پیرامون موضوع کاشی به بررسی‌ موضوعاتی مانند کاشی لعابدار فیروزه ای ،تولید کاشی لعابدار، توزیع کننده کاشی، بپردازیم. کاشی سابقه دیرینه در کشور ما دارد و از دیرباز مردم سخت کوش و هنرمند ایرانی آن را تولید می کردند. این هنر سابقه چند هزار ساله دارد کاشی در امروزی هم جایگاه خود را دارد و هنرمندان کاشیکار این هنر را انجام می‌دهند ولی توجهی به نوع قدیمی آن و نوع مدرن آن جای کاشی کاری سنتی را گرفته است.

توزیع کننده کاشی لعابدار فیروزه ای

همه چیز در مورد کاشی لعابدار فیروزه ای

همه چیز در مورد کاشی لعابدار فیروزه ای کاشی لعابدار فیروزه ای در معماری سنتی ایرانی به وفور یافت می شود و آن را در مکان های زیارتی مشاهده شاهکار اصلی این نوع کاشی را در گنبد فیروزه ای مسجد گوهرشاد که از بزرگترین شاهکارهای مسجد های اسلامی است در امروزه مشاهده می‌کنیم که چشم هر بازدیدکننده را به خود جهت می کند و زیبایی خاصی را در حرم امام رضا ایجاد کرده است. چشم نوازی کاشی فیروزه‌ای را تنها به مکان‌های مذهبی نمی‌توان دید و در سایر مکان ها هم دیده می شود.

کاشی های لعابدار فیروزی کاشی های هستند که که در ساخت آنها از پودر فیروزه استفاده می شود پودر فیروزه به صورت خاک های فیروزه ای رنگ در رویه کار برده می‌شود و البته در نوع زینتی آن که بسیار گران است فیروزه های تراش خورده به کار می رود که این نوع کاشی به علت قیمت بالا در امروز ساخته نمی شود .

ولی در گذشته در کارها کاربرد داشته است است این نوع کاشی با توجه به اینکه نیاز بازار به قیمت پایین افزایش یافته ارزی بالایی ندارد به همین علت سعی بر این شده است که قیمت تمام شده پایین تر بیاید. بنابراین در کاشی های فیروزه‌ای فقط با رنگ رویه فیروزه عرضه می‌شوند و در ساخت رنگ از دانه های معدنی فیروزه ای استفاده نمی شود .

مراکز تولید کاشی لعابدار فیروزه ای

مراکز تولید کاشی لعابدار فیروزه ای مراکز توزیع کاشی لعاب دار فیروزه ای مختلفی در کشور ما وجود دارد که این نوع کاشی را با کیفیت و ظرافت بالا تولید و در بازار عرضه می‌کنند.اما اگر بخواهیم یک پیشنهاد عالی و بی نظیر به شما بدهیم که بتوانید کاشی مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت تهیه کنید ما به شما فروشگاه اینترنتی به شرکت کاشی سنتی را معرفی میکنیم.

این شرکت با تجربه کافی و دستگاه های بروز پیشرفته و پرسنل بسیار متعهد به کار در حال فعالیت در این حوزه هستند و میتوان به آنها برای خرید اجناس مورد نظر اعتماد کرد.امیدوارم که همانطور که این شرکت اعتماد سریال قبلی خود را هم به دست آورده بتواند اعتماد شما را هم به دست آورد و خرید خوبی را برای شما آرزو میکنم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید