مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کنندگان کاشی استخری سراج

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی جنس انواع کاشی استخریفروشگاه خرید کاشی استخری

کاشی یکی از اجزای مهم تشکیل دهنده در ساختمان سازی و زیبا سازی است که اهمیت زیادی دارد. کاشی بیشتر برای موارد بهداشتی نیز استفاده می شود و دارای طرح ها و نقش های زیبایی است. همچنین کاشی در ابعاد کوچک و بزرگ نیز می باشد. کاشی استخری بخاطر اینکه اصلا آب به آن نفوذ نمی کند با دیگر کاشی های معمولی تفاوت دارد همچنین این کاشی در مقابل یخ زدگی نیز مقاومت بالایی دارد. توزیع کنندگان کاشی استخری سراج بهترین کاشی را ارائه می دهد.

توزیع کنندگان کاشی استخری سراج

بررسی جنس انواع کاشی استخری

بررسی جنس انواع کاشی استخری همانطور که می دانید کاشی برای عایق رطوبتی نیز کارایی دارد. کاشی استخری انواع مختلفی دارد که هر کدام در جنس های مختلفی ارائه داده می شود که مزیت های مختلفی نیز دارند در ادامه به بررسی جنس انواع کاشی استخری می پردازیم که شامل موارد زیر است از جمله:

  • کاشی سه بعدی از بهترین و پر فروش ترین نوع کاشی است که در داخل استخر کارایی زیادی دارد این کاشی طرح های زیبایی دارد و باعث زیبا تر شدن استخر می شود همچنین چون سه بعدی است فضای استخر بزرگتر نشان داده می شود. هر چقدر این کاشی در ابعاد کوچک تر باشد زیبا تر نشان داده می شود طرفدار این کاشی بسیار زیاد هستند.
  • کاشی استخری مینیاتوری از جذاب ترین نوع طرح ها برخوردار است. این کاشی به دلیل اینکه به گونه ای طراحی می شود که هیچگونه درزی باز نمی ماند و طرح یک دستی دارد از قیمت متفاوت تری برخوردار است. این کاشی برای دیواره های استخر به کار برد ه می شود و دارای شکل های زیبایی است.
  • کاشی استخری شطرنجی نیز انواع جنس و طرح بی نظیر این کاشی است که هیچ وقت از مد نمی افتد و بسیار زیبا می باشد این کاشی زیبایی خاصی دارد و برای جکوزی و دیوار های استخر مکان های مختلف کارایی دارد. جنس این کاشی به گونه است که اگر از پشت آب بریزد اصلا آب به آن نفوذ نمی کند و کیفیت بسیار بالایی دارد.

فروشگاه خرید کاشی استخری

فروشگاه خرید کاشی استخری خرید اینترنتی این امکان را می دهد که به راحتی و بدون دردسر با مقایسه کردن قیمت ها و تنوع بالای کالا از فروشگاه سراج به خرید کاشی استخری بپردازید. این فروشگاه به صورت عمده محصولی با کیفیت و تنوع بالا را در اندازه و ابعاد مختلف ارائه می دهد. این نکته را در نظر بگیرد که افرادی که از این فروشگاه خرید می کنند کاملا راضی و خشنود هستند.

خریدادان می توانند از طریق سایت زیر اقدام کرده و انواع کاشی استخری را مورد بررسی قرار دهند و در سریع ترین زمان آن را تهیه کنند. چون به صورت اینترنتی است به تمام نقاط کشور ارسال خواهد شد. شما می توانید با قیمت نازلی آن را خریداری و درب منزل تحویل بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید