مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کنندگان کاشی سنتی آشپزخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بهترین کاشی چیست؟صادرات انواع کاشی سنتی آشپزخانه

در میان مصالح ساختمانی پر کاربرد کاشی سنتی آشپزخانه با طرح و رنگ زیبایی که دارد توانسته نظر هر مشتری را به خود جلب کند. در طراحی این کاشی بیشتر از الگوهای سنتی بهره گرفته اند به همین دلیب دارای جلوه بی نظیری است که استفاده از آن در دکوراسیون نمای خوبی به محیط می دهد. توزیع کنندگان کاشی توانسته اند این مصالح را در کمترین زمان و با کیفیت اولیه و قیمت مناسب به وست مصرف کنندگان برسانند و شرایط خرید را آسان تر کنند.

توزیع کنندگان کاشی سنتی آشپزخانه

مشخصات بهترین کاشی چیست؟

مشخصات بهترین کاشی چیست؟ کاشی ها به دلیل این که قابلیت نصب آسان دارند، در اکثر مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات معمولا ضد حریق هستند و در برابر گرمای بیش از حد مقاومت زیادی از خود نشان می دهند. آنها طیف رنگبندی متنوعی دارند که دست مصرف کنندگان را برای انتخاب باز نگه داشته است. این کالا به دلیل کاربردهای بیشمار خود در صنایع مختلف از جمله صنایع ساختمان سازی بازار فروش خوبی دارند.

از دیگر مشخصات بهترین کاشی می توان به رنگ و لعاب زیبای آن اشاره کرد که چشم هر بیننده ای را خیره می کند. زیبایی خارق العاده این محصولات و استفاده آن ها در مکان ها متعدد بر رونق بازار این کالا افزوده است. وزن این مصالح سبک بوده و علاوه بر حمل و نقل آسان نصب و اجرای راحتی هم دارند و به راحتی برای کف و دیوار استفاده می شوند. بافت متراکم و ضخیم مانع از شکسته شدن آنها می شود.

صادرات انواع کاشی سنتی آشپزخانه

صادرات انواع کاشی سنتی آشپزخانه ایران در زمینه تولید انواع کاشی سنتی در موقعیت خوبی در جهان قرار دارد. برخی نمونه های تولید شده در کشور در حال حاضر قابل رقابت با نمونه های برتر جهانی می باشند. از این رو برخی تولید کنندگان موفق به تولید انواع صادراتی و با کیفیت این محصول به دیگر نقاط جهان شده اند. صادرات انواع کاشی سنتی آشپزخانه در فهرست صادرات کالا های غیر نفتی قرار دارد که هر ساله وارد کننده مقدار ارز قابل ملاحظه ای به کشور می باشد.

قیمت این مصالح صادراتی توسط شرکت های صادر کننده به کشور های خریدار اعلام می شود. کارخانه کاشی سنتی از معتبرترین برند های با کیفیت وخوش ساخت می باشد که مطابق با سلایق خریداران آن به طور متنوع طراحی شده است . با توجه به این که امروزه این کارخانه با استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد و با انگیزه توانسته سهم به سزایی در تولیدو فروش محصولات متنوع در داخل و خارج کشور داشته باشد .

این شرکت با کسب رتبه بهترین واحد نمونه صنعتی ، واحد نمونه استاندارد و صادر کننده نمونه توانسته از رقبای خود پیشی گرفته و موفقیت چشمگیری داشته باشد .قیمت مناسب محصولات این شرکت به بازار خرید کاشی رونق بخشیده است .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید