مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کنندگان کاشی سنتی در اهواز

آنچه در این مقاله می خوانید...

شاخص کیفیت انواع کاشی سنتیشرکت پخش کاشی سنتی سراج در اهواز

کاشی ها از پرطرفدارترین مصالح ساختمانی به شمار می روند. توزیع کنندگان کاشی سنتی اهواز، با رصد نیاز بازارهای کشورمان به نمونه های درجه یک از این محصولات، تلاش کرده اند تا بهترین و عالی ترین مدل های این محصولات را به دست علاقمندان رسانده و رضایت آنها را به دست آورند، این توزیع کنندگان، فعالیت های خود را به صورت آنلاین انجام می دهند و بدین ترتیب مایل هستند تا دسترسی به خرید مدل های عالی از این کاشی ها را برای همگان آسان کنند.

توزیع کنندگان کاشی سنتی در اهواز

شاخص کیفیت انواع کاشی سنتی

شاخص کیفیت انواع کاشی سنتی کاشی های سنتی از بهترین و درجه یک ترین محصولاتی هستند که با استفاده از آنها می توان نمای بسیار زیبا و جذابی را در فضاهای مختلف پدید آورد البته این به امروز و دیروز باز نمی گردد؛ بلکه از گذشته های دور تا به امروز این کاشی ها به عنوان تزئینات ارزشمند مساجد و آرامگاه ها مورد توجه قرار می گرفتند.

همانطور که نمونه های عالی و درجه یک از آن را در طراحی اماکن تاریخی و مذهبی واقع در شهرهای مختلف از کشورمان مشاهده می کنید. این کاشی ها، معمولاً طرح های اصیل ایرانی را در خود دارند که در زمینه ای از رنگ آبی به زیباترین شکل ممکن خود را نشان داده اند.

شاخص کیفیت انواع کاشی های سنتی را می توان تا حدی از روی ظاهر آنها متوجه شد. کاشی های درجه یک و باکیفیت، معمولاً لعاب ضخیمی دارند که این لعاب، از ورود و نفوذ رطوبت و مایعات به داخل آن جلوگیری می کند.

از آنجایی که قالب های مورد استفاده در تولید کاشی، کاملاً منظم و دقیق بوده، این کاشی ها، ابعاد بسیار استاندارد و منظمی دارند.
در قسمت پشتی کاشی های مرغوب، پنجره هایی دیده می شود که چسبیدن آن به ملات را بسیار آسان خواهد کرد. این کاشی ها در برابر عوامل آسیب زننده ای نظیر ضربه و ترک مقاومت داشته و سرما و گرما را تحمل می کنند.

شرکت پخش کاشی سنتی سراج در اهواز

شرکت پخش کاشی سنتی سراج در اهواز شرکت پخش کاشی سنتی سراج در اهواز، انواع مختلفی از این محصول را با بهترین قیمت ها به بازار رسانده و آن را به علاقمندان تحویل می دهد، این شرکت پخش، نیاز مشتریان در شهرها و استان های مختلف را شناسایی کرده و تلاش می کند محصولاتی را برای تامین آن در نظر بگیرد که از نظر کیفی، مورد تائید هستند و می توانند انتظارات خریداران را به صورت کامل تامین نماید.

در این شرکت پخش انواع کاشی، به صورت دقیق مورد بررسی قرار می گیرد و براساس کیفیت ساخت آن، قیمت گذاری می شود. طبیعتاً نمونه های درجه یک و مرغوب، از قیمت بالاتری برخوردار هستند که البته کارایی آنها هم بیشتر است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید