مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کنندگان کاشی سنتی فیروزه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع کاشی سنتی فیروزه ایمراکز خرید کاشی سنتی فیروزه ای

کاشی سنتی فیروزه ای به عنوان برترین و پرفروش ترین کاشی های موجود در ایران می باشد، استفاده از کاشی‌ های فیروزه‌ ای تاریخچه طولانی مدتی دارد، امروزه توزیع کنندگان کاشی سنتی با تولیدات انواع کاشی‌ های فیروزه‌ای ساده و یا طرح دار سعی دارند محصولات را با کیفیت های فوق العاده بالایی به بازار عرضه کنند.

توزیع کنندگان کاشی سنتی فیروزه ای

انواع کاشی سنتی فیروزه ای

انواع کاشی سنتی فیروزه ای هر یک از کاشی های سنتی فیروزه ای با داشتن طرح های مجزای خود در مکان های مختلفی استفاده می شود، به عنوان مثال؛ یکی از کاربرد های کاشی سنتی فیروزه ای در مساجد و مکان‌ های مذهبی می باشد، بر روی این کاشی ها از طرح ها و نوشته های مذهبی استفاده می شود.

برخی از افراد ترجیح می دهند این کاشی ها را به صورت سفارشی تهیه کنند، خریداران می توانند کاشی های سنتی را با توجه به طرح‌ های مورد نظر خود سفارش دهند.

نوع دیگر از این کاشی های سنتی بیشتر برای مکان های فرهنگی و تاریخ استفاده می شود، این کاشی ها معمولاً دارای سطح صاف و ساده بوده و ممکن است با استفاده از طرح های گل مانند تزیین شده باشند، اما در اغلب موارد بیشتر کاشی های سنتی سایز های کوچکی دارند.

برخی دیگر از افراد ترجیح می دهند برای حوضچه های حیاط خود از کاشی‌ های فیروزه‌ای استفاده کنند، مهم ترین دلیل استفاده از این کاشی‌ ها برای حوضچه ها و استخر های کوچک مقاومت بالای آن می باشد، این کاشی ها در برابر رطوبت و آب ماندگاری خود را حفظ می کنند و به هیچ عنوان ترک نمی‌ خورند.

امروزه برخی از کافی شاپ ها و قهوه خانه ها از انواع کاشی های رنگ فیروزه‌ ای برای تزیین و ایجاد دکور سنتی استفاده می‌ کنند که جلوه خیره کننده و زیبایی به محیط می دهد.

مراکز خرید کاشی سنتی فیروزه ای

مراکز خرید کاشی سنتی فیروزه ای برای خرید کاشی سنتی مورد نظر خود میتوانید محصولات را از طریق یک مجموعه معتبر مشاهده کنید، مراکز خرید ما با عرضه کردن انواع کاشی های سنتی به خصوص کاشی فیروزه‌ای سعی دارد محصولات متنوع و با کیفیتی را راهی بازار کند.

مشتریان می توانند انواع کاشی سنتی را به صورت عمده تهیه کنند، طرح های چاپی بر روی این کاشی ها بسیار جذاب و متنوع می باشد، بنابراین شما می توانید در هنگام انتخاب کاشی مورد نظر خود آن را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. کیفیت کاشی ها به شدت بالا بوده و در برابر نور آفتاب و رطوبت واکنش نشان نمی دهند و همچنان مقاومت خود را حفظ می کنند. جهت سفارش کاشی های سنتی می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید