مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدی های کاشی سنتی گیلان

آنچه در این مقاله می خوانید...

استفاده از کاشی در استخر هاتیم فروش کاشی سنتی گیلان

به منظور پاسخگویی به نیاز روز افزون بازار های داخلی و خارجی تولیدی کاشی سنتی گیلان اقدام به جذب نیرو و گسترش خط تولید این محصول نمودند و با تمرکز بیشتر روی فرایند های تولید آن تلاش کردند تا آن را با بالا ترین درجه بندی کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهند و در هر شرایطی بتوانند رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را جلب کنند.

استفاده از کاشی در استخر ها

کاشی های سنتی در شهر های مختلفی با ویژگی ها و برند های متنوع تولید می شوند که یکی از موفق ترین و پر فروش ترین آن ها انواع کاشی های سنتی گیلان می باشد.

این کاشی ها دارای طرح ها و رنگبندی های زیادی در ابعاد و برش های متغیر می باشند تا هر یک متناسب استفاده در مکان و محیطی خاص شوند و بهترین بازدهی را برای مصرف کنندگان و سازندگان ایجاد کنند.

امروزه نوع خاصی از کاشی های سنتی گیلان تولید و عرضه شده است که ویژگی هایی دارد که آن را متناسب استفاده به منظور کف پوشی و دیوار پوشی استخر ها می کند.

این کاشی ها دارای مقاومت زیادی در برابر لغزش می باشند زیرا ضروری است که آن ها در هنگام خیس شدن و ریختن مواد شوینده بتوانند نیروی اصطکاک کافی را داشته باشند و از سر خوردن افراد جلوگیری کنند.

ویژگی دیگر آن ها مقاومت بالا در برابر تغییرات دمایی می باشد به طوری که آن ها طی سرد و گرم شدن های پی در پی دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شوند و مدت زمان زیادی بدون مشکل می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

هم چنین قابلیت شست و شوی این کاشی ها آن ها را متمایز ساخته است به طوری که از هر نوع شوینده و هر ابی با دما های متنوع می توان آن ها را شست و پاک کرد.

تیم فروش کاشی سنتی گیلان

تیم پشتیبانی فروش و عرضه کنندگان کاشی گیلان با تاسیس مراکز فروش و فروشگاه های عرضه انواع کاشی امکان خرید حضوری و مستقیم را برای مشتریان فراهم کردند تا آن ها بتوانند بر کیفیت محصول به طور کامل نظارت داشته باشند و از اصالت کالا و برند آن اطمینان کسب کنند.

هم چنین آن ها وب سایت های معتبری را راه اندازی نمودند تا مشتریانی که وقت کافی برای مراجعه حضوری ندارند بتوانند به راحتی و بدون اتلاف وقت محصول مورد نیاز خود را سفارش دهند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید