مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انبوه سرامیک رنگی مشهد

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی انواع رنگبندی برای سرامیکپخش مستقیم سرامیک رنگی مشهد

سرامیک یکی از پرکاربردترین مصالح ساختمانی در سراسر جهان می باشد که نقش بسزایی در زیبایی و چشم نواز بودن ساختمان دارد. شهرهای مختلفی در ایران از جمله مشهد به موفقیت و پیشرفت قابل توجهی در زمینه تولید این محصول دست یافتند که سرامیک رنگی مشهد از جمله با کیفیت ترین و زیباترین نوع آن است که به تازگی وارد بازارهای داخلی و خارجی شده است و به خوبی توانسته جایگاه رقبای خود را در بازارهای بین المللی تصاحب کند. تولید انبوه سرامیک رنگی مشهد

بررسی انواع رنگبندی برای سرامیک

بررسی انواع رنگبندی برای سرامیک سرامیک رنگی مشهد دارای سایز و اشکال و طیف رنگی بسیار متنوعی است که برای زیباسازی فضای آشپزخانه، پذیرایی، سرویس های بهداشتی و سایر مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول ترکیبی از رنگ های مختلفی از قبیل سبز، آبی، قرمز، سفید و … می باشد که همین رنگی بودن آن و طرح های منحصر به فردش موجب متمایز شدن این نوع سرامیک از انواع سرامیک دیگر در بازار شده است.

طراحان داخلی با استفاده از سرامیک رنگی یک فضای کلاسیک در ساختمان ها ایجاد می کنند که حس بسیار خوبی در افراد ایجاد می کند. متریال بکار گرفته شده در این سرامیک بقدری با کیفیت است که با گذشت زمان هیچ تغییری در کیفیت و زیبایی این محصول ایجاد نمی شود و به دلیل داشتن مقاومت بالا و جذب کم رطوبت علاوه بر دیوار برای پوشش کف مورد استفاده قرار می گیرد.

سرامیک های رنگی به دو دسته سرامیک های دیواری و سرامیک های کف تقسیم می شوند که به دلیل سازگاری بالایی که با انواع شرایط آب و هوایی دارند برای دکوراسیون داخلی و خارجی منازل، ساختمان ها و مراکز اداری مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر ویژگی های ذکر شده، این محصول به دو صورت براق و مات تولید و توزیع می شود که هر مدل کاربرذ و ویژگی مجزایی دارد. نوع براق به دلیل بازتاب بالای نور، محیط را بزرگتر نشان می دهد و بخاطر لغزنده بودن در محیط های مرطوب مانند سرویس های بهداشتی مورد استفاده قرار نمی گیرد. اما سرامیک مات به دلیل چسبندگی سطحی، گزینه مناسبی برای محیط های مرطوب می باشد.

پخش مستقیم سرامیک رنگی مشهد

پخش مستقیم سرامیک رنگی مشهد با توجه به اینکه اکثر فروشگاههای مصالح فروشی در سراسر ایران به فروش و توزیع سرامیک می پردازند اما اگر شما به دنبال خرید راحت و عمده انواع سرامیک رنگی هستید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید. مجموعه ما سعی دارد با اولویت قرار دادن رضایت مشتری و کسب اعتماد، سرامیک رنگی را با مناسب ترین قیمت در مقایسه با فروشگاهها و بصورت مستقیم بدون واسطه به متقاضی عرضه کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید