مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انبوه کاشی سنتی بین کابینتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای مهم استفاده از کاشی بین کابینتیعرضه کاشی بین کابینتی عمده
کاشی سنتی

با افزایش تقاضا ها برای خرید انواع کاشی به خصوص کاشی های بین کابینتی، تولید کنندگان ایرانی دست به کار شدند تا با گسترش خط تولید این محصول اقدام به تولید انبوه کاشی سنتی بین کابینتی نمایند و آن را در مقادیر عمده در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دهند تا آن ها با هر میزان نیازی بتوانند به این محصول دست پیدا کنند.

مزایای مهم استفاده از کاشی بین کابینتی

یکی از اقلامی که طی دهه گذشته از فروش بالایی در بازار برخوردار شده است و با گذشت زمان و ایفای نقش صحیح خود روز‌ به روز مشتریان بیشتری را جذب می کند، انواع کاشی های بین کابینتی می باشد که در چندین جنس و نوع مختلف با برند های گوناگون تولید و وارد بازار گشته است.

این کاشی ها دارای بافتی متراکم و ضخیم می باشند و به منظور پوشش دهی دیوار بین کابینت ها و در حد فاصل آن را نصب می شوند و استفاده از آن ها به چند دلیل دارای مزیت می باشد.

این کاشی ها دارای ترکیباتی هستند که در صورت تماس با رطوبت و دیگر عوامل بیرونی نقش نفوذ ناپذیری از خود نشان می دهند و به همین علت دچار ترک خوردگی و شکستگی نمی شوند.

نحوه نصب این کاشی ها بسیار آسان بوده و حتی می توان با برخی از چسب های مخصوص و قوی آن ها را روی گچ و سیمان چسباند زیرا این کاشی ها از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشند و با فروریزش برای مصرف کننده خسارت ایجاد نمی کنند.

تولید کنندگان این محصول اقدام به طراحی و تولید آن در چندین طرح و رنگ و مدل مختلف نمودند تا این محصول مورد پسند سلایق گوناگون قرار بگیرد و بتواند رضایت اکثریت مشتریان را جلب کند.

عرضه کاشی بین کابینتی عمده

عرضه کاشی و قیمت گذاری کاشی بین کابینتی مرغوب که یکی دیگر از ‌وظایف تولید کنندگان این محصول می باشد و آن ها همواره با توجه به معیار های متعددی اقدام به این امر می نمایند.

انواع کاشی های بین کابینتی دارای درجه بندی های کیفی متفاوتی می باشند که این امر یکی از مهم ترین معیار های قیمت گذاری این محصول می باشند و بدیهی است که انواع درجه یک کاشی از قیمت بیشتری نسبت به انواع درجه دو و سه برخوردار می باشد.

نوع بسته بندی و شیوه توزیع محصول از عامل موثر دیگر در قیمت گذاری می باشد که مشتریان با توجه به بودجه خود می توانند بهترین انتخاب و بهترین خرید را داشته باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید