مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انبوه کاشی طرح دارسنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاشی سنتی چیست؟توزیع کاشی سنتی ایرانی

کاشی های سنتی ایرانی که از گذشته های دور استفاده از آن ها میان مشتریان رواج داشته است دارای انواع مختلفی می باشند که با قیمت ها و روش های متفاوتی در اختیار مشتریان قرار می گیرند؛ هم چنین تولید کنندگان ایرانی اقدام به تولید انبوه کاشی طرح دار سنتی نمودند تا بازار را از انواع کاشی بی نیاز کنند.

کاشی سنتی چیست؟

از انواع کاشی های سنتی از زمان های قدیم در طراحی و مرمت بنا های مختلف استفاده می کنند که در چندین طرح و رنگ و مدل مختلف طراحی و تولید شده اند ‌و در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار گرفته اند.

به طور مثال یکی از انواع پر کاربرد کاشی سنتی، کاشی معرق می باشد که از برش تکه های کوچک و تلفیق آن ها به یکدیگر تولید می شود و در فعالیت ها و صنایع گسترده ای با بهترین بازدهی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاشی های سنتی در بسیاری از موارد دارای طرح ها تاریخی و قدیمی می باشند و نمایان گر نبوغ و هنر فوق العاده طراحان و تولید کنندگان ایرانی محسوب می شود.

این کاشی طرح های بسیار زیبا و چشمگیری را ایجاد می کنند و موجب جذابیت چند برابری بنا های تاریخی و هنری ایرانی می شود و موجب می شوند که صنعت کاشی کاری روز به روز رونق می گیرد.

کاشی های سنتی ایرانی با استفاده از بهترین مواد اولیه و توسط مجهز ترین دستگاه ها تولید شده اند و با استفاده از بهترین روش ها در ابعاد و اندازه های گوناگون برش داده شده اند و در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار گرفته اند.

توزیع کاشی سنتی ایرانی

تولید کنندگان و عرضه کنندگان ایرانی پس از تکمیل فرایند های تولید کاشی، اقدام به ایجاد بهترین روش ها برای توزیع کاشی نمودند و آن را با مناسب ترین قیمت ها وارد بازار کردند.

توزیع کاشی سنتی در مقادیر انبوه و عمده ای صورت می پذیرد تا افراد و اصناف مختلف با توجه به سطح نیاز و مصرف خود بتوانند به مقادیر دلخواهی از آن دست پیدا کنند.

در مراکز فروش این محصول مشاوران فروش زیادی مستقر شده اند تا هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات مشتریان باشند و آن ها را در تجربه خریدی رضایت بخش و پر سود همراهی کنند و آن ها بتوانند محصولی درجه یک را دریافت نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید