مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید عمده کاشی سنتی نقش برحسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاشی سنتی نقش برجسته چه مشخصاتی دارد؟توزیع کننده عمده کاشی سنتی نقش برحسته

تولید عمده کاشی سنتی نقش برحسته به شدت زیاد است این کاشی ها از گونه کاشی هایی هستند بسیار شیک جذاب و پرطرفدار هستند اگر به دنبال خرید کاشی با طرح و رنگ جدید هستید می توانید کاشیذهای سنتی برجسته را برای خرید انتخاب کنید.

تولید عمده کاشی سنتی نقش برحسته

کاشی سنتی نقش برجسته چه مشخصاتی دارد؟

کاشی سنتی نقش برجسته چه مشخصاتی دارد؟ کاشی سنتی نقش برجسته چه مشخصاتی دارد؟ این کاشی ها نقش های سه بعدی دارند دارند دارای طرح های سنتی هستند بیشتر در رنگ بندی های فیروزه ای و سبز وجود دارند این نوع کاشی ها هیچگاه از مد نمی روند و همیشه جدید و مدرن هستند از گونه کاشی های با اصالت ایرانی محسوب می شوند و در طرح متنوع وجود دارند.

همان طور که گفته شده طیف رنگی این نوع کاشی ها سبز فیروه زه ای و سرمه ای و آبی می باشد. به راحتی با لوازم منزل و محیط ست می شوند از گونه نقش های پر شلوغ هستند و در اشکال هندسی نیز تولید می شوند.

اگر فضای مورد نظر و زیبایی محیط برایتان حائز اهمیت است اگر می خواهید فضای آرام و منحصر به فرد داشته باشید می توانید برای تزئین خانه از این نوع کاشی ها استفاده کنید و فضایی زیبا و دلنشین لذت ببرید.

این مدل کاشی ها از گونه کاشی های پر کاربرد هستند که برای طراحی داخلی و و دکوراسیون سقف و کف و دیوار ها از آن استفاده می کنند.

توزیع کننده عمده کاشی سنتی نقش برحسته

توزیع کننده عمده کاشی سنتی نقش برحسته توزیع کننده عمده کاشی سنتی نقش برحسته این محصول را به شهر های مختلف کشور عرضه می کند. شما مشتریان عزیز در هر نقطه از کشور که ساکن هستید می توانید در سریعترین زمان ممکن این محصول را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

اگر قصد ساخت و ساز دارید بهتر است این محصول را به صورت عمده سفارش دهید و بابت خرید آن هزینه کمتری پرداخت کنید. امروزه خرید و فروش کاشی سنتی نقش برجسته رونق بسیار خوبی دارد دلیل استقبال افراد از خرید آن زیبایی این کاشی ها مقرون به صرفه بودن آن است.

با استفاده از این نوع کاشی ها فضای مورد نظر خود را طراحی کنید و از سبک متفاوت فضای خود لذت ببرید. کاشی های سنتی از گونه کاشی های ایرانی است که سنتی دیرینه دارد و از قدیم و الایام تا به امروز از این نوع کاشی ها برای طراحی آرامگاه ها، مساجد، بقعه ها و محیط های مختلف از آن استفاده می کنند.

عزیزانی که همیشه به دنبال خرید لوازم با طرح های سنتی هستند می توانند برای دیزاین اتاق خود از این کاشی ها استفاده کنید و فضای اتاق خودتان را سنتی و مدرن کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید