مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید عمده کاشی طرح سنتی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات کاشی طرح سنتی چه می باشد؟توزیع کننده عمده کاشی طرح سنتی اصفهان

امروزه به دلیل استقبال بی نظیر خریداران داخلی و خارجی از کاشی طرح سنتی اصفهان، تولید عمده این محصول با افزایش روبرو شده است. همانطور که می دانید افزایش تولید عمده کاشی سنتی اصفهان به دلیل کاربرد گسترده این محصول می باشد. از این رو مشتریانی که در زمینه خرید و فروش و تجارت کاشی های سنتی فعالیت دارند؛ می توانند به صورت مستقیم محصولات خود را از تولیدکننده و یا از طریق همین سایت دریافت کنند.

تولید عمده کاشی طرح سنتی اصفهان

خصوصیات کاشی طرح سنتی چه می باشد؟

خصوصیات کاشی طرح سنتی چه می باشد؟ کاشی طرح سنتی دارای برخی خصوصیات منحصر به فردی است، که منجر به محبوبیت بالای آن ها در بین خریداران شده است. این خصوصیات عبارتند از:

جنس کاشی: جنس کاشی های سنتی از دو لایه تشکیل می شود که لایه زیرین از خاک و رویه آن ها لعابی است. رویه لعابی کاشی های سنتی از شیشه، اکسیدهای معدنی و فلزی می باشد، که جلوه ای صاف و براق به آنها بخشیده است.

مقاومت کاشی: در خصوص مقاومت کاشی های سنتی می توان گفت این کاشی ها، به دلیل جنس و نحوه پختی که دارند در برابر سوهان و تیشه بسیار مقاوم هستند.

تنوع رنگ و طرح بالا: کاشی های سنتی دارای طرح های بسیار گسترده ای می باشند که محبوب ترین آن ها پرندگانف گل و بوته ها هستند. از نظر رنگ بندی نیز تنوع بالایی دارند که شامل رنگ هایی همچون فیروزه ای، حنائی، لاجوردی، قرمز، سفید، مشکی، نارنجی و … می شوند.

تطبیق پذیری: کاشی های سنتی با هر محیطی به راحتی قابل تطبیق هستند. به عنوان مثال، از آن ها به عنوان سنگ فرش، نمای داخلی و خارجی مساجد و حتی بناها تاریخی استفاده می شود.

توزیع کننده عمده کاشی طرح سنتی اصفهان

توزیع کننده عمده کاشی طرح سنتی اصفهان امروزه خرید از مراکز اصلی توزیع کننده عمده کاشی طرح سنتی اصفهان، این امکان را به خریدار می دهد که محصول را با اطمینان از کیفیت و قیمت آن خریده و همیشه نیز بتواند در هر حجمی که می خواهد محصول را دوباره تهیه کند.

توزیع کننده کاشی سنتی، این محصول را به تمامی نقاط ایران توزیع می دارد. این توزیع کننده با در نظر گرفتن تمامی نکات، محصولات را به صورتی ارسال می نماید که دچار هیچگونه آسیب و شکستگی نشوند. تمام محصولات از رنگ و طرح های متنوعی برخوردار هستند، تا افراد بتوانند با توجه به سلیقه خود این محصول را خریداری نمایند.

در یکسال اخیر به دلیل شرایط کنونی بیماری کرونا و همچنین هزینه های بالای حمل و نقل محصول، توزیع کننده این محصول را به روش های اینترنتی و غیر حضوری نیز در اختیار خریداران عمده که معمولا شرکت های بازرگانی و تاجران هستند؛ قرار می دهد تا کار آن ها را از بابت دسترسی به این محصول راحت نماید‌. برای خرید و ثبت سفارشات خود از درگاه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید