مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کاشی سنتی حوض

آنچه در این مقاله می خوانید...

میزان مقاومت کاشی سنتی حوضقیمت های متنوع کاشی سنتی حوض

افزایش خرید و فروش کاشی سنتی حوض در بازار منجر شد تا تولید کنندگان تلاش خود را چندین برابر افزایش دهند و از روش های مختلفی اقدام به گسترش خط تولید کاشی سنتی حوض نمایند که یکی از راه کار های آن ها جذب نیروی انسانی بیشتر به منظور گسترش محیط های کار و کارخانه ها گردید تا این محصول سالانه در مقادیر انبوهی وارد بازار شود و بتواند با صادر شدن به دیگر کشور ها نیز مزایای اقتصادی برای تولید کنندگان ایجاد کند.

میزان مقاومت کاشی سنتی حوض

هنگامی که حجم عظیمی از درخواست ها برای خرید کاشی سنتی حوض در بازار شکل گرفت تولید کنندگان زیادی اقدام به تولید و عرضه آن نمودند و به این ترتیب طی مدت زمانی اندک برند های مختلفی از این محصول در بازار وارد شد که انتخاب بهترین نوع آن برای مشتریان دشوار گردید.

متقاضیان دریافت کاشی حوض به منظور انتخاب محصولی درجه یک با مشاوران فروش ارتباط گرفتند و از آن ها راهنمایی خواستند که توصیه آن ها به مشتریان همواره توجه به میزان مقاومت کاشی حوض در برابر عوامل مختلف بود.

میزان مقاومت کاشی در برابر جذب رطوبت و آب و یا لغزش که برای هر مشتری ملاک است و آن ها به خوبی می دانند که اگر کاشی در برابر این دو مورد از خود مقاومت نشان ندهند آثار جبران ناپذیری ممکن است در پی داشته باشد.

یکی دیگر از عوامل مهم که در کیفیت کاشی تاثیر گذار است میزان مقاومت آن ها در برابر تغییرات دمایی است زیرا این کاشی ها به طور عمده به منظور کف پوشی حوض و یا استخر ها استفاده می شوند و اگر در حوض باشند طی شب تا صبح و یا فاصله میان فصول نباید با تغییر دما خراب شوند و اگر در استخر باشند در صورت سرد و‌ گرم شدن محیط و آب باید از خود مقاومت نشان دهند.

قیمت های متنوع کاشی سنتی حوض

با مشاهده قیمت های متغیر کاشی حوض به خوبی می دانیم که قیمت گذاری این محصول با توجه به معیار های ویژه ای صورت می گیرد که درجه بندی کیفی از مهم ترین آن ها می باشد.

ابعاد و اندازه کاشی نیز تا حد زیادی در تعیین قیمت آن تاثیر گذار هستند و مشتریان با توجه به نوع نیاز و مکان مورد نظر خود می توانند بهترین طول و عرض را برای کاشی های خود در نظر بگیرند و خریدی سود بخش و پر بازده داشته باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید