مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کاشی سنتی دیوار

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های کاشی سنتیفروش مستقیم کاشی دیوار

استفاده از انواع کاشی و سرامیک همواره توسط سازندگان و مهندسان عمران صورت می گرفته است اما گذشت زمان و رشد جمعیت و افزایش ناگهانی ساخت و ساز ها موجب پدید آمدن میزان زیادی از تقاضا ها در بازار گردید و در این شرایط تولید کنندگان کاشی سنتی دیوار و کف دست به کار شدند و خط تولید این محصول را چندین برابر کردند تا با عرضه آن در مقادیر انبوه بتوانند پاسخگوی نیاز روز افزون بازار به این محصول باشند. تولید کاشی سنتی دیوار در این مرکز انجام می شود.

ویژگی های کاشی سنتی

انواع کاشی های سنتی با گذشت زمان و داشتن قابلیت های فراوان مورد توجه بیشتری قرار گرفته اند تا جایی که سالانه مقادیر زیادی از این محصول در اختیار مشتریان داخلی و خارجی قرار می گیرد.

کاشی های سنتی دارای انواع مختلفی می باشند که با نام های گوناگون از جمله کاشی معرق، کاشی هفت رنگ یا خشتی، کاشی گره چینی، کاشی مشبک و … به فروش می رسند و طی ساخت و ساز های مختلف به منظور کف پوشی یا دیوار پوشی واحد ها مورد استفاده قرار می گیرند.

کاشی های دیوار پوش که به چند دلیل مورد توجه فراوانی واقع شده اند به طور عمده از نوع کاشی های سنتی می باشند که با نقش و نگار های زیبا و چشمگیر در اختیار مشتریان قرار گرفته اند.

این کاشی ها از مواد اولیه ویژه ای ساخته شده اند و میزان برخی از ترکیبات شیمیایی در آن ها بیشتر از سایر کاشی ها می باشد که این امر موجب شده است تا آن ها از مقاومت و ماندگاری بالا تری برخوردار باشند.

کاشی های دیوار پوش در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید شده اند و با اشکال هندسی متنوعی به فروش رسیده اند و متناسب هر مکانی می توانند خریداری شوند.

فروش مستقیم کاشی دیوار

کاشی سنتی دیوار در ابعاد و مدل های دلخواه از چندین روش در دسترس مشتریان قرار دارد تا آن ها با هر نوع و میزان نیازی به این محصول به راحت ترین شیوه بتوانند به آن دست پیدا کنند.

مشتریان همواره در پی استفاده از روش های مستقیم برای خرید کاشی دیوار می باشند زیرا آن ها همواره می خواهند از نزدیک و به صورت حضوری نظاره گر کیفیت و ویژگی های محصول باشند و آن را با اطمینان خاطر کامل دریافت کنند.

هم چنین در این صورت آن ها می توانند از فروشندگان نیز کمک گرفته تا انتخاب پر سود و پر بازده داشته باشند و به این ترتیب نهایت رضایت را از دریافت محصولی درجه یک ایجاد نمایند.

کاشی سنتی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید