مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کاشی سنتی سرویس بهداشتی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

رنگبندی های متنوع کاشیتولید کنندگان کاشی سرویس بهداشتی

خط تولید کاشی سنتی سرویس بهداشتی عمده تر و گسترده تر گردید تا پاسخگوی نیاز روز افزون مشتریان باشد و بتواند در زمان مناسب و در مقادیر کافی تولید و عرضه شود؛ این محصول با قابلیت ها و ویژگی های بی نظیری که دارد توانسته است طی مدت زمانی اندک سهم فروش بالایی را به خود اختصاص دهد و به این ترتیب به محصولی موفق در بازار تبدیل شود.

رنگبندی های متنوع کاشی

تولید کنندگان ایرانی علاوه بر کیفیت محصول، توجه زیادی به زیبایی های ظاهری و جلوه آن داشتند و با جذب طراحان و نیروی انسانی مستعد و کاربلد اقدام به طراحی و تولید این کاشی ها در طرح ها و مدل های چشمگیر نمودند.

یکی از محبوب ترین طرح های کاشی سرویس بهداشتی، کاشی سنتی سرویس بهداشتی می باشد که علاوه بر استفاده در ساخت و ساز های شخصی به منظور کف پوشی و دیوار پوشی حمام های عمومی و توالت های عمومی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگبندی بی نظیر کاشی های سرویس بهداشتی و طرح های سنتی روی آن که با دقت و ظرافت ویژه ای ایجاد شده است توجه هر سلیقه ای را به خود جلب می کند و رضایت تمامی مشتریان و مصرف کنندگان را به دست می آورد.

این محصول به طور عمده از رنگ های شاد و روشن مانند آبی فیروزه ای، نارنجی، زرد و … ساخته می شود تا علاوه بر ایجاد جلوه ای دلنشین، انرژی مثبت نیز از رنگ های بی نظیر خود ساتع کند.

این کاشی ها در ابعاد و اندازه های مختلفی برش میخورند تا متناسب با هر نیازی استفاده شوند و بهترین بازدهی و عملکرد را از خود بر جای بگذارند.

تولید کنندگان کاشی سرویس بهداشتی

استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک یکی از مهم ترین ملاک های تولید محصولی درجه یک می باشد و تولید کنندگان کاشی سرویس بهداشتی نیز به این موضوع هنگام تولید اهمیت فراوانی دادند.

آن ها از دستگاه های مجهزی نیز به منظور فراوری این کاشی ها استفاده نمودند تا آن را با کامل ترین استاندارد ها و مناسب ترین قیمت وارد بازار نمایند.

در پرتو تلاش مستمر آن ها این محصول سالانه در مقادیر عمده و انبوهی در بازار های خارجی و داخلی به فروش می رسد و با این امر علاوه بر رونق بازار داخلی و ایجاد مزایای اقتصادی فراوان، جلوه ای توانمند از تولید کنندگان ایرانی در میان دیگر کشور های تولید کننده بر جای می گذارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید