مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کاشی سنتی نوشته اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

شیوه نگهداری و استفاده از کاشی نوشتهبازار فروش کاشی سنتی نوشته

کیفیت ویژه در کنار ظاهر زیبا و متفاوت کاشی های سنتی نوشته منجر گردید تا مشتریان این محصول روز به روز افزایش یابد و تولید کنندگان ایرانی با گسترش خط تولید کاشی سنتی نوشته اصل آن را در مقادیر انبوه تولید و عرضه نمایند تا با این کار علاوه بر تامین نیاز بازار، نهایت سود و استفاده را نیز از این عرصه کسب کنند.

شیوه نگهداری و استفاده از کاشی نوشته

از آن جایی که شیوه شست و شو و نوع نگهداری از کاشی های سنتی نوشته نسبت به کاشی های دیگر تفاوت دارد و‌ کمی با دقت بیشتر همراه است، مشتریان هنگام خرید نیز همواره در جست و جوی یافتن راه هایی هستند تا با استفاده درست از کاشی های خود مدت زمان بیشتری از آن ها استفاده نمایند.

این دقت و حساسیت به علت بافت ظریف این نوع کاشی ها می باشد زیرا آن ها از ضخامت کمتری نسبت به دیگر کاشی ها برخوردار هستند و نقش و نگار های روی آن ها به طرز متفاوت تری قرار گرفته است.

اگر کاشی سنتی نوشته با استفاده از مواد شوینده قوی و پاک کننده های شیمیایی غلیظ شسته شود موجب رنگ رفتگی و کهنه شدن ظاهر آن می گردد که در این صورت ممکن است نوشته های روی کاشی نیز کمرنگ تر شده یا به طور کامل پاک شوند.

این کاشی ها نباید تحت فشار های بالا قرار بگیرند هر چند که تا حد زیادی تحمل فشار را دارند اما اگر از حد معمول بیشتر شود ممکن است دچار ترک خوردگی و شکستگی آن بشود.

بهتر است کاشی های نوشته قاب شوند و روی آن ها یک شیشه محکم قرار بگیرد تا در صورت وارد شدن ضربه شیشه دچار آسیب بشود نه کاشی!

بازار فروش کاشی سنتی نوشته

خرید کاشی سنتی نوشته طی چند سال گذشته بسیار شدت یافته است و همواره نمودار صعودی را در دست داشته است که این امر به علت وجود چند ویژگی کنار یکدیگر در این محصول می باشد.

این کاشی ها علاوه بر اینکه از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند، دارای ظاهری شیک نیز می باشند که از آن ها در ساخت سازه های هنری نیز استفاده می شود.

هم چنین قیمت کاشی سنتی نوشته در کنار زیبایی ها و ویژگی های بی شمار آن بسیار استثنایی و باورنکردنی است و مشتریان با ورود به بازار و اطلاع یابی از موارد ذکر شده بدون شک و اتلاف وقت اقدام به خرید این کاشی ها از فروشندگان ایرانی می کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید