مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کاشی سنتی یزد

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید کاشی سنتی یزدپخش کاشی سنتی یزد

تولید کاشی سنتی یزد با طراحی نقوش مختلف اعم از طبیعت و آیه های کلام الله مجید و همچنین نقوش اسلیمی و مهندسی متفاوت  در ابعاد و سایزهای گوناگون با سفارش متقاضیان در حجم انبوه  و با کیفیت بسیار مرغوب و قیمت عمده و مستقیم انجام می شود. کاشی  طرح سنتی یزد دارای محبوبیت و مرغوبیت خاصی در بین مشتریان و همچنین عوام است.

تولید کاشی سنتی یزد

نحوه تولید کاشی سنتی یزد

نحوه تولید کاشی سنتی یزد کاشی سنتی یزد از زیبایی و طراحی متنوعی برخوردار است و بسیار با کیفیت است. دارای نقوشی از ختایی و نگاری و گل و بوته و مرغ است و یا از آیات قرانی در آن استفاده می شود و نقوش اسلیمی و معرق و منبت نیز در آن دیده می شود. در ابتدا باید دید که کاشی که قرار است تولید شود برای چه کاری در نظر گرفته شده و بادر نظر گرفتن این مسئله خاک را فرموله می کنند و سپس مواد اولیه مورد نیاز را در یک میزان مشخص با هم ترکیب می کنند. گل و قالب زدن و خشک کردن گل جزو مراحل بعدی تولید کاشی به شمار می آید.

در وهله آخر نوبت به پخت می رسد که البته دارای مراحل مختلفی است. خشت زنی و طراحی و قلم گیری و در نهایت لعاب زنی جزو مراحل پایانی کار به شمار می آید. هرچه که قطر کاشی بیشتر باشد نیاز به زمان بیشتری برای خشک شدن دارد. استفاده از خاک رس و مواد دیگر جزء مواد اولیه و مهم در تولید این کاشی ها است.

پخش کاشی سنتی یزد

پخش کاشی سنتی یزد پخش کاشی سنتی یزد با قیمت عمده و مستقیم و با کیفیتی مرغوب در طراحی بسیار زیبا و متنوع از طریق فروشگاه های غیر حضوری امکان پذیر است. قیمت کلی با حذف واسطه ها امکان خرید بیشتر و بهتری برای مشتریان و خریداران راهم نموده است. طراحی بسیار متنوع با استفاده از آیات قرانی و گل و بوته و مرغ و نگار ختایی جذابیت این کاشی ها  را مضاعف نموده و برای اماکن مختلفی کاربرد دارد. تولید کاشی یزد در حجم انبوه با طراحی و نقوش مختلف و رنگ های زیبا مورد توجه بسیاری از مشتریان است.

برای سر در مساجد و ابنیه های تاریخی و فضاهای سنتی مثل قهوه خانه ها و کتایخانه های قدیمی و…این کاشی ها مورد استفاده قرار می گیرد. پخش کاشی یزد همواره مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات تولیدی را در دسترس مشتریان قرار می دهد. وب سایت جزو آن دسته از مراکزی بشمار می آید که می تواند پاسخگوی بسیار مطمئنی برای شما مشتریان گرامی در زمینه محصولات متعددی از جمله کاشی های سنتی یزد باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید