مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده آجر لعابی فیروزه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

فرایند تولید آجر لعابی فیروزه ایفروشندگان آجر لعابی فیروزه ای

آجر لعابی فیروزه ای یکی از انواع آجر نما هست که صرفاً برای نماسازی بنای ساختمانی استفاده میشود. آجر لعابی طرز تهیه خاصی ندارد در اصل آجر معمولی نما را با لعاب کاشی به رنگهای مختلف لعاب کاری کرده و داخل کوره قرار می دهند. رنگ روی این آجرها از یک نوع شیشه است با این تفاوت که با ترکیب خاک رس تولید می شود برای اینکه سطح شیشه مانند آن حفظ شود این آجرها یک بافت صاف و صیقلی دارد که باعث می شود آب به آن نفوذ نکند. بیشترین کاربرد آن در دیزاین داخلی است که علاوه بر زیباسازی مقاومت نما را در برابر فرسایش بالا بوده و مانع آسیب رسیدن به نما می شود این آجر در برابر آتش مقاوم است.

تولید کننده آجر لعابی فیروزه ای

فرایند تولید آجر لعابی فیروزه ای

فرایند تولید آجر لعابی فیروزه ای آجر لعابی به آجر سنتی گفته می شود که روی آن یک لایه لایه اجرا شده در گذشته از این آجرها برای پوشش دیوارهای بیرونی کف خانه و کف حیاط استفاده می کردند. تولید آجر لعابی با دیگران را تفاوت چندانی ندارد و تنها پس از پخت آجر یک مرحله لعاب کشی و پخت مجدد که در آجرهای ساده این مرحله اجرا نمی شود . ابتدا خاک رس که تاجران ساخته می‌شود را تمیز می کند که سعی یا تکه‌های چوب در آن نباشد و گاهی برای ساخت آجر خاک را می‌شویند سپس برای مخلوط شدن آب و خاک با گلد کردن آن را ورز میدهند.

ورز دادن گل باعث رسیدن آب به همه قسمت ها می شود. سپس آن را در یک قالب چوبی ریخته و قسمت بریده شده را می گذارند کمی خشک شود و درون کوره قرار می دهند خشت‌های بریده شده را بر روی کمترین سطح مقطع درون کوره میچینند تا بیشترین تعداد درون کوره جا بگیرد تا اینجا تمامی آجر ها روش یکسانی دارند ولی از این مرحله به بعد یعنی لعاب کشی آجر لعابی تنها آجر هایی هستند که حضور پیدا میکنند . لعاب تهیه شده را روی آجرها میریزند و سپس از آنکه خودش را مقداری گرفت مجدد آن را درون کوره میگزارند.از دیگر موارد مصرف آجر لعابی در ساختمان‌های امروزی می‌توان به پوشش دیوار آشپزخانه، سرویس‌های بهداشتی و کفپوش حیاط اشاره کرد.

فروشندگان آجر لعابی فیروزه ای

فروشندگان آجر لعابی فیروزه ای فروشندگان آجر لعابی در تلاش می باشند تا این محصول را با بهترین مواد اولیه و مرغوب ترین دستگاه های روز دنیا به بازار ارائه کنند امروز کاربرد این محصول بسیار افزایش یافته و برای ساخت و ساز منازل، آپارتمان ها،مکان های عمومی، مطبها از این آجر زیبا استفاده می شود. برای سفارش و خرید این محصول میتوانید هم اکنون با مشاوره فروش که شماره آن در سایت موجود است تماس حاصل بفرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید