مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده انبوه کاشی ایرانی سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با طرح های کاشی ایرانی سنتیمراکز فروش کاشی ایرانی سنتی

کاشی به عنوان یکی از مصالح پرکاربرد، اهمیت بسیار بالایی در صنعت ساختمان سازی دارد. این محصول در انواع مختلف در بازار موجود است و در همین راستا، مجموعه ما توانسته، با اختصاص بخش قابل توجهی از بازار، اقدام به تولید انبوه کاشی ایرانی سنتی نماید. کاشی های این مجموعه با داشتن طراحی منحصر به فرد، طرفداران زیادی دارد. چرا که محصولات تولیدی بسیار باکیفیت بوده و می توانند نقش موثری در دکوراسیون ایفا کنند.

تولید کننده انبوه کاشی ایرانی سنتی

آشنایی با طرح های کاشی ایرانی سنتی

آشنایی با طرح های کاشی ایرانی سنتی یکی از زیباترین انواع کاشی، کاشی ایرانی سنتی می باشد. این کاشی ها ریشه در معماری اسلامی داشته که همگان آن را تحت عنوان کاشی اسلیمی می شناسند. این کاشی ها با توجه به محل مورد استفاده، در طرح های مختلف ساخته می شوند. از جمله این طرح ها، طرح گل و بوته می باشد. اهمیت این طرح نسبت به سایر طرح ها، در زیبایی فوق العاده آن است. برای ساخت کاشی گل و بوته، ابتدا کاشی را به قطعات کوچک بریده و طبق نقشه ای که از قبل تهیه شده، کنار هم می چینند و سپس با دوغاب، منافذ را پر می کنند به طوری که تمامی آن، به صورت یک قطعه کاشی یکپارچه در می آید.

از دیگر طرح های کاشی ایرانی سنتی، می توان به طرح معقلی اشاره کرد. در این طرح، از کاشی های رنگارنگ استفاده می شود. تلفیق آجر و کاشی که عموما با حرکت زیبای شطرنجی شکل می گیرد، ارزش ویژه ای به معماری این کاشی می بخشد.

طرح مشبک، به عنوان یکی دیگر از طرح ها مورد استفاده است. کاشی های این طرح برای ایجاد اشکال مختلف، کنار یکدیگر چیده می شوند و از آن ها برای تزیین ساختمان استفاده می گردد. شیوه کار به این صورت است که کاشی های لعاب داده شده را بر مبنای طرح اصلی بریده و سپس با قرار دادن آن ها در کنار هم، طرح اصلی را می سازند.

مراکز فروش کاشی ایرانی سنتی

مراکز فروش کاشی ایرانی سنتی مجموعه ما به عنوان مجموعه ای پیشرو و موفق در زمینه فروش و تولید کاشی، مطابق با بهترین استانداردها در ارائه خدمات فعالیت می کند و با توجه به توان رقابتی در بازار، پتانسیل عرضه به صورت انبوه را دارا می باشد. تمامی مراحل فروش کاشی مبتنی بر ارائه بهترین کیفیت با قیمتی مناسب است تا جلب رضایت مشتریان به نحو احسنت و شایسته فراهم گردد. از آنجا که قیمت هر متر کاشی با توجه به نوع طرح و رنگ متفاوت می باشد، به همین سبب برای اطلاع از قیمت و همچنین ثبت سفارش خود، از هم اکنون می توانید با همکاران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید