مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده کاشی ایرانی اسلامی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع کاشی ایرانی اسلامی از نظر شکل ظاهریعرضه کاشی ایرانی اسلامی سراج

کاشی های ایرانی از زمان گذشته دارای شهرت بسیار زیادی بوده اند و امروزه نیز از این کاشی ها برای ساخت بسیاری از اماکن استفاده می‌ شود. تولید کننده کاشی ایرانی اسلامی بهترین کاشی ها را در طرح ها و رنگ های مختلف تولید کرده و در بازار عرضه می ‌کند. این کاشی ها دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از آنها دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی می باشند.

تولید کننده کاشی ایرانی اسلامی

انواع کاشی ایرانی اسلامی از نظر شکل ظاهری

انواع کاشی ایرانی اسلامی از نظر شکل ظاهری آشنایی با انواع کاشی ایرانی اسلامی کمک می‌ کند تا انتخاب محصول مورد نظر به راحتی امکان ‌پذیر باشد. اکنون به برخی از پر طرفدار ترین و مشهور ترین انواع کاشی ایرانی اسلامی اشاره می ‌کنیم و ویژگی ها و مشخصات هر کدام را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • کاشی های معلق ایرانی از پر طرفدار ترین نمونه های این محصول می باشند. این کاشی ها ترکیبی از کاشی های سنتی و آجری هستند که برای معماری و ایجاد جلوه های خاص در بسیاری از اماکن تاریخی و سنتی مورد استفاده قرار می ‌گیرند.
  • کاشی های هفت رنگ دسته دیگری از کاشی های پر فروش ایرانی می باشند. این کاشی ها از نظر ظاهری دارای طرح های نسبتا شلوغی هستند و رنگ های مورد استفاده در این کاشی ها نیز بسیار متفاوت می باشند. از این کاشی ها بیشتر برای اماکن سنتی و رستوران هایی که دارای فضا های قدیمی هستند استفاده می شود.
  • کاشی های مشبک یکی دیگر از انواع کاشی های اسلامی می باشند. همان طور که از نام این کاشی ها مشخص است، روی آنها قسمت های دایره شکل تو خالی ای وجود دارد که اجازه عبور نور را می دهند. از این کاشی ها بیشتر برای اماکنی استفاده می ‌شود که دارای نور زیادی هستند یا نیاز به نورپردازی منحصر به فرد دارند.

عرضه کاشی ایرانی اسلامی سراج

عرضه کاشی ایرانی اسلامی سراج عرضه کاشی ایرانی در بازار به شکل های مختلفی انجام می شود. تولید کنندگان و فروشندگان انواع کاشی دائماً به دنبال انجام اقداماتی هستند تا شرایط خرید را برای مشتریان و خریداران آسان‌تر کنند.

قیمتی که برای این کاشی ها در نظر گرفته می شود تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر می‌ کند. به عنوان مثال کاشی های هفت رنگ که دارای طرح های شلوغ تر و رنگ های بیشتری هستند، قیمت بالاتری دارند؛ زیرا در هنگام تولید از مواد اولیه بیشتر و متفاوت تری برای ساخت این کاشی ها استفاده می شود.

از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت نهایی کاشی ها می توانیم به روش خرید و فروش این محصولات اشاره کنیم. خرید کاشی ها به صورت عمده و مستقیم با قیمتی بهتر و به صرفه تر امکان پذیر است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید