مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده کاشی سنتی مذهبی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاشی سنتی معرق چه مشخصاتی دارد؟پخش انواع کاشی سنتی مذهبی

کاشی ها از ابزار های ساختمانی می باشند که در انواع مختلفی تهیه و توزیع می شوند و مدل های گوناگونی نیز دارند. یکی از انواع آنها، کاشی سنتی مذهبی می‌ باشد که از آن در اماکن مذهبی مانند مسجد ها استفاده می شود. تولید کننده کاشی سنتی مذهبی این محصول را با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهد و از تهیه و فروش آن ها سود بسیار خوبی را به دست می‌ آورد.

تولید کننده کاشی سنتی مذهبی

کاشی سنتی معرق چه مشخصاتی دارد؟

کاشی سنتی معرق چه مشخصاتی دارد؟ کاشی های سنتی انواع مختلفی دارند و همان طور که گفته شد در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. در میان انواع کاشی سنتی یکی از پرطرفدار ترین و خاص ترین آن ها، کاشی سنتی معرق می باشد که بیش تر برای مصرف های تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد.

شما باید هنگام خرید این نوع کاشی اطلاعات کاملا کافی در مورد آن داشته تا بهترین و با کیفیت این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید. به همین دلیل در این قسمت به این سوال پاسخ می دهیم که کاشی سنتی معرق چه مشخصاتی و خصوصیاتی دارد؟ آلیاژ این کاشی ها از فلزاتی مانند قلع و سرب استفاده شده است و به همین دلیل است که این کاشی ها جلا و درخشش بسیار خاصی دارند.

این کاشی ها از تکه های مختلف کاشی ها در اندازه های گوناگون در کنار یکدیگر به وجود آمده اند و تهیه آن ها بسیار سخت می باشد به طوری که تهیه هر یک از این کاشی ها حدود ۸۰ ساعت زمان لازم دارد.

پخش انواع کاشی سنتی مذهبی

پخش انواع کاشی سنتی مذهبی با توجه به اطلاعاتی که در مورد کاشی های سنتی به شما دادیم و انواع مختلف آن ها و همچنین مصرف و فروش بسیار بالای این کاشی ها، کسانی که در کار پخش کاشی سنتی هستند از خرید و فروش این محصول سود بسیار خوبی را به دست می‌ آورند.

پخش انواع کاشی سنتی مذهبی به این صورت می باشد که پخش کنندگان این کاشی‌ ها را در اندازه‌ های مختلف و طرح های گوناگون از تولید کنندگان آن ها با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب به صورت عمده و مستقیم خریداری می نمایند.

پس از آن با قیمتی بالاتر از آنچه که خریده اند به مشتریانشان این کاشی‌ ها را عرضه می‌ کنند و نکته دیگر اینکه پخش‌ کنندگان علاوه بر خرید حضوری، امکان خرید غیر حضوری را نیز برای آن دسته از مشتریانی نمی‌ توانند به صورت حضوری خرید کنند، فراهم کرده‌ اند تا از این طریق علاوه بر حفظ و افزایش مشتریان به افزایش سود خود نیز کمک کرده باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید