مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده کاشی سنتی کف

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای خرید کاشی سنتی کفتوزیع کاشی سنتی کف

کاشی سنتی کف یکی از پر طرفدار ترین انواع کاشی ها به حساب می آید. با توجه به این موضوع تولید کاشی کف توسط تولید کنندگان بسیاری در سطح کشور در حجم بالا به انجام می رسد. تولید کننده کاشی سنتی کف همواره باید سعی داشته باشد تا تولید این محصول را بر اساس استاندارد های جهانی و با رعایت دستورالعمل‌های لازم به انجام برساند تا این محصول از لحاظ کیفی در بالاترین درجه در بازار قرار گیرد.

تولید کننده کاشی سنتی کف

راهنمای خرید کاشی سنتی کف

راهنمای خرید کاشی سنتی کف کاشی سنتی امروزه نیز به عنوان یک پوشش دهنده برای کف محیط های مختلف در نظر گرفته می‌ شود. این محصولات مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار گرفته اند که با توجه به طراحی خاصی که دارند، می توانند بیشترین تاثیر را در زیباتر شدن محیط داشته باشند. کاشی های سنتی نسبت به سایر کاشی هایی که بر سطح دیوار به کار می‌ روند، ضخامت بیشتری دارند. چرا که کف ساختمان همواره در معرض تردد قرار دارد. از همین جهت کاشی های سنتی کف باید از مقاومت بالایی در برابر ضربه و سایش بهره‌مند باشند.

در سطح کاشی های سنتی از طرح‌ ها و نقوش مختلفی استفاده شده است که هنگام انتخاب این محصولات باید به تناسب ابعاد طرح و نقش این کاشی ها، با ابعاد و اندازه فضای داخلی مد نظر خود توجه کنید تا این کاشی ها نهایت هماهنگی را با محیط برقرار کرده و موجب زیبا تر شدن دکوراسیون داخلی شوند.

به طور مثال اگر فضای داخلی مد نظر شما ابعاد و اندازه کوچکی دارد، بهتر است کاشی های سنتی را در نظر بگیرید که از طرح های ریز تری در سطح آن ها به کار رفته است. چرا که این گونه کاشی ها در کنار یکدیگر، فضا را به فضایی بزرگ تر تبدیل می‌ کنند.

نوعی کاربری فضایی که قصد دارید کف آن را با کاشی های سنتی پوشش دهید، نیز از دیگر عواملی است که هنگام انتخاب این محصول باید به آن توجه کنید. به طوری که اگر فضای مد نظر شما فضای تجاری است، بهتر است کاشی هایی که در برابر سایش و ضربه از مقاومت بسیار بالایی بهره مند هستند انتخاب کنید. چرا که محیط های تجاری نسبت به محیط های مسکونی در معرض رفت و آمد بیشتری هستند و احتمال آسیب رسیدن به کاشی در این گونه محیط‌ ها بیشتر است.

توزیع کاشی سنتی کف

توزیع کاشی سنتی کف کاشی سنتی امروزه در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی توسط مراکز تولید کننده بسیاری در ایران به تولید می‌ رسد که هر یک از انواع آن ها متقاضیان بسیار زیادی را به خود اختصاص می‌ دهند. با توجه به این موضوع توزیع کاشی کف توسط مراکز تولید کننده این محصول در سراسر کشور به صورت یکسان انجام می شود تا تمامی مصرف کنندگان داخلی بتوانند به هر یک از انواع متنوع این کاشی زیبا دسترسی داشته باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید