مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کنندگان عمده کاشی سنتی فیروزه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاشی سنتی فیروزه ای در چه مواردی کاربرد دارد؟عمده فروشی کاشی سنتی فیروزه ای

کاشی سازی هنری مختص ایران بوده است و دلیل این ادعا را می توان در سوابق تاریخی و هنری ما در شهرها دید، و از دیرباز فرهنگ معماری ایران با کاشی سنتی فیروزه ای عجین شده ، و به کشورهای دیگر صادر شده است. امروزه نیز این کاشی های زیبا تبدیل به نمادی از غنای هنر گذشته شده است که در سازه ها و هنرهای دستی به کار می رود. ما با قدم گذاشتن در راه پیشینیان خود یکی از تولید کنندگان کاشی سنتی فیروزه ای هستیم، که برای رواج این هنر معماری اقدام به تولید عمده آن نموده ایم تا در رواج آن قدمی برداشته باشیم.

تولید کنندگان عمده کاشی سنتی فیروزه ای

کاشی سنتی فیروزه ای در چه مواردی کاربرد دارد؟

کاشی سنتی فیروزه ای در چه مواردی کاربرد دارد؟

یکی از رنگ های پر کاربرد در کاشی رنگ فیروزه است، این رنگ از قدیمی ترین رنگ های مورد استفاده در ساخت کاشی است که از ترکیب سبز و آبی به دست می آید به همین دلیل در اکثر کاشی کاریهای قدیمی وجود رنگ فیروزه ای به وفور دیده میشود و شاید دلیل آن را بتوان در آرامشی که رنگ آبی به فضا میدهد جستجو کرد. طیف رنگ آبی از رنگ های آرامش بخش است و به همین دلیل در کاشی کاری های اماکن مذهبی رنگ غالب فیروزه ای است.

کاشی سنتی فیروزه ای از گذشته در اماکن مذهبی،مقبره ها، اماکن یادبود بیشتر کاربرد داشته است و برای تزیین سردر یا گنبدها ،محراب و سقف، یا دیوار این اماکن استفاده می شده است. امروزه نیز از این کاشی ها برای اماکن مذهبی و المان های دینی بهره می برند و همچنین برای نوشتن احادیث یا آیات قرآن در سردر مساجد یا مکان های دیگر مانند مصلی ها از کاشی های فیروزه استفاده می کنند.
کاشی سنتی یا کاشی دست ساز امروزه پارا فراتر از اماکن خاص و تاریخی گذاشته و زیبایی بخش بسیاری از مکان های تجاری و منازل ایرانیان گشته است.

عمده فروشی کاشی سنتی فیروزه ای

عمده فروشی کاشی سنتی فیروزه ای

با به کار گیری کاشی در معماری به جای ساختمان اثر هنری خلق میشود که هر بیننده را ناچار به تماشا می کند. این هنر اصیل از گذشته تا به امروز تاریخ و مرزها را درنوردیده است و در گوشه و کنار دنیا زینت بخش شهرها شده است.
این هنر ارزنده بارها شاهد رشد و افول خود بوده است و هربار بعد از برخواستن زیبایی های جدیدی را خلق کرده است و امروز از روزهای اوج این هنر قدیمی است.کاشی های فیروزه ای تجلی قدمت و هنر زیبایی شناختی گذشتگان ماست. شرکت با تولید کاشی سنتی فیروزه ای در راه گذشتگان قدم برداشته و با به وجود آوردن زمینه دسترسی همگان به این کاشی ها تعهد خود را نسبت به زنده کردن این هنر ایفا کرده است. متقاضیان خرید عمده می توانند به راحتی و بدون نیاز حضوری از طریق اینترنت سفارشات خود را ثبت کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید