مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کنندگان کاشی اسلیمی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

علت انتخاب کاشی اسلیمیصادرکنندگان کاشی اسلیمی اصفهان

از آن جایی که کیفیت کاشی تاثیر بسیار زیادی در تعیین ویژگی ها و عملکرد صحیح آن دارد ملاک اصلی مشتریان هنگام خرید محسوب می شود موجب شد تمامی توجه تولید کنندگان کاشی اسلیمی اصفهان نیز به سمت تولید محصولی با کیفیت و درجه یک معطوف شود تا جایی که همواره در صدد بودند تا با استفاده از مواد اولیه درجه یک و اصولی ترین روش ها دست به تولید کاشی بزنند.

علت انتخاب کاشی اسلیمی

استفاده از کاشی های سنتی از گذشته های دور در معماری ایران جایگاه ویژه ای داشته است و سازندگان و مهندسان ایرانی با استفاده از این کاشی ها در معماری ها و پروژه های خود علاوه بر ایجاد کردن بنا های چشمگیر و جذاب، از کیفیت بی نظیر این محصول نیز بهره مند می شوند.

کاشی های ایرانی به خصوص کاشی های اسلیمی اصفهان با نظارت دقیق نیروی انسانی در تولیدی ها و کارخانه های مجهز این شهر ساخته می شوند و به همین علت از درجه بندی کیفی بالایی برخوردارند و نسبت به نمونه های خارجی دارای دوام و استقامت بیشتری می باشند.

طراحی های روی کاشی اصفهان در سبک های متنوع و سنتی ایجاد می شوند که یکی از محبوب ترین آن ها طرح ها اسلیمی می باشد؛ در این کاشی ها از نقش های تاریخی و روایات قدیمی و اسلامی استفاده شده است تا این محصول در صورت در صورت قرارگیری در اختیار مشتریان خارجی معرف و بیانگر سنت و تمدن اسلام باشد.

این کاشی ها با استقامت بالایی که دارند در ساخت و ساز به بهترین شکل ممکن نقش خود را اجرا می کنند و علاوه بر ساخت و ساز در ساخت سازه های هنری و انواع تابلو های سنتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

صادرکنندگان کاشی اسلیمی اصفهان

کیفیت بی نظیر این کاشی ها در کنار جلوه زیبای آن ها موجب شد تا مشتریان زیادی در کشور های خارجی نیز مشتاق به خرید کاشی اسلیمی از تولید کنندگان اصفهانی شوند.

همت و تلاش مستمر صادرکنندگان کاشی اسلیمی اصفهان نیز منجر شد تا این محصول سالانه در مقادیر بالایی به بازار های خارجی وارد شود و در اختیار مشتریان و متقاضیان در کشور های مختلف قرار بگیرد.

قیمت گذاری کاشی های اصفهان نیز با بهترین معیار ها صورت می گیرد و این محصول با قیمتی مناسب و مطلوب و با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می گیرد و می تواند رضایت تمامی مشتریان و مصرف کنندگان را جلب کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 4]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید