مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کنندگان کاشی سنتی مذهبی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع کاشی سنتی مذهبیخرید کاشی سنتی مذهبی

کاشی سنتی مذهبی یکی از انواع کاشی هایی است که طراحی از قدمت طولانی بهره‌مند است. از آن جایی که در ایران اماکن تاریخی و مذهبی بسیاری وجود دارند که احتیاج بسیاری به مرمت و بازسازی دارند، لذا تولید کنندگان کاشی سنتی مذهبی سعی دارند تا این کاشی ها را طبق استاندار های مشخص شده و باکیفیت بالا به تولید برسانند تا این کاشی ها بتوانند بیشترین تاثیر را در زیباتر شدن نمای این بنا ها داشته باشند. تولیدکنندگان در روند تولید کاشی مذهبی از بهترین متریال اسنفاده می کنند تا محصول نهایی از کیفیت بالایی بهره‌ مند شود.

تولید کنندگان کاشی سنتی مذهبی

معرفی انواع کاشی سنتی مذهبی

معرفی انواع کاشی سنتی مذهبی  کاشی های سنتی مذهبی در انواع و اقسام گوناگونی طراحی و تولید می‌ شوند که در ادامه قصد داریم به معرفی انواع این کاشی ها بپردازیم:

کاشی معلق: کاش یکی دیگر از کاشی های سنتی مذهبی است که بر روی سطح آن خطوط شکسته ای از خط کوفی طراحی شده است. این کاشی ها با قرار گرفتن در کنار یکدیگر یک عبارت مذهبی را نمایان می‌ کنند.

کاشی مشبک: ایمن کاشی یکی دیگر از انواع کاشی های سنتی مذهبی است که معمولاً برای تزیین مهراب از آن استفاده می‌ شود همچنین از کاشی مشبک به عنوان پنجره برای دیوار های مشرف در مساجد استفاده می گردد.

کاشی های هفت رنگ: یکی دیگر از انواع کاشی های مذهبی هستند که بر روی سطح این کاشی ها رسم الخط های زیبا ترسیم شده است. گاهی با قرار گرفتن این رسم الخط ها در کنار یکدیگر یک عبارات قرآنی را تشکیل می‌ شود. لذا این کاشی‌ ها غالبا در نمای داخلی و خارجی مساجد و امکان مذهبی استفاده می شوند.

خرید کاشی سنتی مذهبی

خرید کاشی سنتی مذهبی کاشی های سنتی مذهبی یکی از انواع کاشی های تولید شده توسط صنایع کاشی و سرامیک هستند که از طرح‌ ها و نقوش اصیل و سنتی ایرانی در ساختار آن ها استفاده شده است که مضمون مذهبی دارند و معمولاً برای اماکن مذهبی مورد استفاده قرار می گیرند.

کاشی سنتی مذهبی با توجه به طرح‌ ها و نقوش زیبایی که در طراحی آن به کار رفته است، مهمترین عنصر در زیبا تر شدن نمای داخلی و خارجی بنا های تاریخی و مذهبی به حساب می‌ آید. از همین جهت معماران و افرادی که در حوزه مرمت و بازسازی اماکن مذهبی و تاریخی فعالیت دارند، خریدار اصلی کاشی سنتی مذهبی به حساب می آیند‌

این سایت از جمله مراکزی است که انواع کاشی سنتی مذهبی را با زیبا ترین طرح ها و کیفیت بالا در ویترین فروش خود در نظر گرفته است که شما می توانید برای خرید کاشی مذهبی محصول خود را از میان محصولات ارائه شده توسط این سایت انتخاب کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید