مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کنندگان کاشی سنتی کاشان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های مختلف کاشی سنتی کاشانعرضه کاشی سنتی کاشان

کاشی سنتی کاشان یکی از زیباترین مصالح ساختمانی می‌باشد که با استفاده از مواد سازنده عالی تولید گردیده است و دارای طرح های بسیاری زیبا و منحصر به فردی می‌باشد که جلوه ای از آداب و رسوم و هنر ایرانی را به نمایش می‌گذارد و استفاده بسیار زیادی در انواع مساجد و مکان های مختلف دارند. به همین جهت تولید کنندگان کاشی سنتی کاشان به شیوه های گوناگونی به عرضه انواع کاشی سنتی در بازار می پردازند تا امکان خرید آسان این محصولات وجود داشته باشد.

تولید کنندگان کاشی سنتی کاشان

مدل های مختلف کاشی سنتی کاشان

مدل های مختلف کاشی سنتی کاشان امروزه تولید کاشی کاشان با استفاده از بهترین متریال ها صورت می گیرد که با  استقبال بی نظیر انواع مدل های این کاشی ها مواجه شده است و به همین جهت برندهای سازنده به تولید انواع متنوعی از این کاشی در ابعاد مختلف پرداخته اند تا مشتریان به راحتی بتوانند طرح مورد نظر خود را خریدار نماید.

استفاده از کاشی های سنتی به هزاران سال پیش در ایران باز می گردد و به همین جهت این کاشی ها بازتاب هنرها، آداب، فرهنگ و رسوم مختلف در دوره های متنوعی از تاریخ می باشند.

بنابراین امروزه شاهد تولید انواع کاشی های سنتی کاشان هستیم که هر یک دارای مصارف متعددی می باشد که از جمله مدل های این کاشی ها می توان به موارد زیر اشاره کنیم: 

  • کاشی سنتی مذهبی کاشان: معمولا کاشی های مذهبی سنتی خود دارای چندین نمونه می باشند که استفاده بسیار زیادی در مساجد، حسینیه ها، امامزاده ها و موزه ها و … دارند که از جمله آنها می توان به کاشی معرق، کاشی مشبک، کاشی معقلی، کاشی مقرنس و … اشاره کرد.
  • کاشی سنتی فیروزه ای کاشان: نمونه ای از زیباترین کاشی های موجود در کشور است که استفاده بسیار زیادی در مکان های مختلف همچون مکان های تاریخی، دانشگاه ها، موزه ها و .. دارد و با توجه به رنگ آرام بخشی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.
  • کاشی رنگی سنتی کاشان: نمونه ای از پرطرفدارترین کاشی های سنتی کاشی های رنگی طرحدار می باشند که از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند و به مکان استفاده روح زنده و شادی می بخشد.

عرضه کاشی سنتی کاشان

عرضه کاشی سنتی کاشان با توجه به این که انواع کاشی سنتی کاشان در طرح ها و رنگ های متنوعی که دارند بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند بسیاری از افراد خواهان استفاده از این کاشی های در محیط های زندگی، کار و … هستند.
 بسیاری از این کاشی ها آداب و رسوم طوایف مختلف را به خوبی نمایش می دهند و به همین جهت بسیار پرطرفدار می باشند. 

بنابراین عرضه کاشی کاشان در طرح های متنوعی به صورت های مختلفی میسر گردیده است که از جمله روش های عرضه آن می توان به فروش حضوری و اینترنتی آنها اشاره کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 4]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید