مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کنندگان کاشی هفت رنگ سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

استفاده از کاشی سنتی در گنبد سازیخرید بدون واسطه کاشی سنتی

کاشی سنتی از ترکیبات ویژه و درجه یک ساخته شده است به همین علت مواد تشکیل دهنده آن موجب استقامت و مرغوبیت کاشی تولید شده می شوند و محصولی با بالاترین درجه بندی کیفیت توسط تولید کنندگان کاشی هفت رنگ سنتی وارد بازار می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد و آن ها از روش های متنوع و آسانی می توانند به محصول مورد نظر دست یابند و آن را حتی در مقادیر عمده و انبوه خریداری کنند.

استفاده از کاشی سنتی در گنبد سازی

کاشی سنتی دارای چندین نوع مختلف می باشد که هر یک با توجه به تفاوت هایی که در ترکیبات و فرایند تولید خود دارند دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که آن را مورد استفاده در حوزه ای خاص قرار داده است.

به طور مثال یکی از پرکاربرد ترین و موفق ترین انواع کاشی های سنتی موجود در بازار، کاشی نره ای می باشد که دارای بافتی ضخیم تر نسبت به دیگر کاشی های سنتی می باشد.

این امر موجب شده است تا از کاشی نره ای در ساخت گنبد در هنگام ساخت مساجد و یا بنا های تاریخی و مذهبی استفاده کنند و بیشترین بازدهی را از به کارگیری آن دریافت کنند.

وجود مقادیر بالای عناصری مانند کلسیم در ترکیبات شیمیایی کاشی سنتی موجب افزایش سختی و مقاومت آن شده است به این ترتیب این محصول طی استفاده دیر تر دچار فرسایش و شکستگی می شود و مدت زمان بیشتری می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

هم چنین تولید کنندگان ایرانی اقدام به طراحی و تولید کاشی های سنتی در چندین طرح و رنگ و مدل مختلف نمودند تا این محصول متناسب با مکان در حال ساخت ‌و سلیقه مشتریان خریداری شود.

خرید بدون واسطه کاشی سنتی

مشتریان و متقاضیان کاشی سنتی هفت رنگ می توانند از روش های مختلفی به محصول مورد نظر دست پیدا کنند اما همواره خرید حضوری و مستقیم نسبت به روش های دیگر دارای برتری می باشد و مشتریان را از خریدی رضایت بخش برخوردار می کند.

در روش های مستقیم و بدون واسطه مشتریان همواره می توانند نظاره گر کیفیت محصول باشند و هم چنین تنوع بالایی از آن را در رنگبندی ها و طرح های مختلف مشاهده کنند و هنگام خرید گزینه های زیادی داشته باشند.

هم چنین در این روش آن ها محصولی درجه یک را با قیمتی استثنایی و باورنکردنی دریافت می کنند و به این ترتیب با پرداخت هزینه کمتر، سود بیشتری را دریافت می کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید