مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کنندگان کاشی هفت رنگ کرج

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع کاشی های سنتیخط تولید کاشی سنتی هفت رنگ

نبوغ و ظرافت هنرمندان یزدی از گذشته های دور همواره زبانزد همگان بوده است و امروزه با تولید انواع کاشی های سنتی توسط تولید کنندگان کاشی هفت رنگ کرج آن ها از محبوبیت بیشتری در میان هنر دوستان برخوردار شده اند زیرا محصول تولیدی آن ها چنان جلوه زیبا و بی نقصی دارد که توجه هر سلیقه ای را به خود جلب می کند و با داشتن ویژگی های بی نظیر روز به روز از توجه بیشتری در بازار برخوردار می شود.

انواع کاشی های سنتی

استفاده از انواع کاشی و سرامیک روز به روز گسترش می یابد زیرا این محصولات از مصالح اساسی طی ساخت و ساز های مختلف و فعالیت های مربوط به دیوار پوشی و کف پوشی به شمار می روند.

این کاشی ها دارای انواع مختلفی می باشند که متناسب هر استفاده ای قرار بگیرند و یکی از پرفروش ترین و پرکاربرد ترین آن ها انواع کاشی های هفت رنگ یا کاشی های خشتی می باشد.

این کاشی ها در کارخانه های زیادی در شهر های مختلف تولید و عرضه می شوند اما به چند دلیل بازار خرید و فروش این کاشی ها در دست تولید کنندگان کرجی قرار گرفته است.

آن ها با استفاده از اصولی ترین روش ها و هم چنین به کار گیری هنرمندان مستعد و توانمند اقدام به تولید نموده اند و به این ترتیب محصول نهایی آن ها دارای کیفیتی ویژه و جلای چشمگیر می باشد.

کاشی های هفت رنگ که به طور عمده از خشت خام تولید شده اند طی مراحل مختلف تولید به آن ها ترکیبات شیمیایی موثری اضافه شده است تا ویژگی هایی را در آن ها پدید بیاورد که بهبود کیفیت و عملکرد آن منجر شود.

خط تولید کاشی سنتی هفت رنگ

توجه بی اندازه مصرف کنندگان به کاشی های کرجی منجر شد تا تولید کنندگان با تلاش و کوشش فراوان و در پرتو حمایت مسئولین مربوط اقدام به گسترش خط تولید کاشی سنتی هفت رنگ بزنند تا بتوانند پاسخگوی نیاز بازار باشند.

لازم به ذکر است که تقاضای مشتریان فقط به بازار داخلی محدود نشده و عده بسیار زیادی در بازار های خارجی دیگر کشور ها نیز خواهان خرید و استفاده از این محصول از تولید کنندگان ایرانی می باشند.

کاشی های هفت رنگ کرج در اشکال و مدل های مختلفی تولید شده اند و در اختیار مشتریان قرار گرفته اند و هم چنین توسط فروشندگان این محصول حتی به صورت عمده نیز به فروش می رسند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید