مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ثبت سفارش کاشی سنتی فیروزه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

چند نکته راجع به کاشی سنتی فیروزه ایمرکز پخش کاشی سنتی فیروزه ای

یکی از قدیمی ترین مصالحی که انسان ها از آن برای ساخت و ساز بناهای مختلف و همچنین تزئین آن به کار می برند، کاشی می باشد که در رنگ ها و طرح های مختلفی وجود دارد و هر کدام از آنها زیبایی خاص خود را دارا می باشند. شما عزیزان می توانید از طریق مجموعه اینترنتی ما که یکی از بزرگترین مراکز ارائه کاشی در ایران می باشد، اقدام به ثبت سفارش کاشی سنتی فیروزه ای نموده و آن را به صورت عمده و با کیفیت عالی خریداری نمایید.

ثبت سفارش کاشی سنتی فیروزه ای

چند نکته راجع به کاشی سنتی فیروزه ای

چند نکته راجع به کاشی سنتی فیروزه ای ایرانیان از زمان های بسیار قدیم و حتی قبل از اسلام از کاشی برای ساخت و ساز بناهای خود استفاده می نمودند و این هنر زیبا و با ارزش همواره جزو بخش های اصلی معماری ما ایرانیان به شمار می رود.
با وجود اینکه این روزها انواع متریال های مدرن و جذاب در بازار یافت می شوند، اما هنوز هم بسیاری از کسانی که به هنرهای سنتی و قدیمی علاقه دارند، از کاشی های سنتی برای بنای و زیباسازی آن استفاده می نمایند که یکی از بهترین نوع آنها کاشی سنتی فیروزه ای می باشد.

و اما در این قسمت به چند نکته مهم در مورد کاشی سنتی فیروزه ای اشاره می کنیم:

  • رنگ زیبای این کاشی تلفیقی از آبی و سبز می باشد که بسیار چشم نواز بوده و وجود آن در قسمت های مختلف بنا باعث به وجود آمدن احساس آرامش در انسان می شود.
  • معمولاً از این کاشی برای ساخت بناهای مذهبی مانند مسجد و حسینیه استفاده های فراوانی می گردد.
  • جنس مواد اولیه و همچنین لعابی که بر روی کاشی وجود دارد بسیار عالی بوده و چون به خوبی در کوره حرارت دیده اند، بنابراین از استحکام و دوام بسیار خوبی برخوردار می باشند.

مرکز پخش کاشی سنتی فیروزه ای

مرکز پخش کاشی سنتی فیروزه ای یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولاتی که توسط کارخانجات معتبر کشورمان تولید شده و از طریق مرکز پخش کاشی در بازارهای داخلی ارائه می گردد، کاشی سنتی فیروزه ای می باشد. در واقع می توان گفت کاشی متریالی است که از نظر رنگی دارای تنوع بسیار زیادی می باشد، اما نوع فیروزه ای آن در میان مردم کشورمان محبوب تر است.
این نوع کاشی در ابتدا به صورت چهار ضلعی تولید می شد، اما در حال حاضر شاهد طیف گسترده ای از اشکال کاشی می باشیم که شامل مثلث، دایره و چند ضلعی هستند و تمامی علاقمندان به این متریال می توانند بر مبنای سلیقه و نیاز خود یک یا چند طرح از آن را خریداری نموده و در قسمت های مختلف بنای خویش استفاده کرده و جلوه و شکوه آن را چند برابر نمایند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
مهدی سعادتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

برای مشاهده و دریافت کاتالوگ جامع ما به واتس اپ کارشناس فروش مراجعه فرمایید:

مشاور فروش: مهدی سعادتی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136925957

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

email icon ایمیل: info@kashisonnati.com

مجموعه سراج کاشی شما را به خرید بهترین محصولات کاشی سنتی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید